bugün

değmeyecek konular için zaman harcamak

tek üzüldüğüm nokta bu. üç beş gün geçerim taşşağımı sonra ben bile hatırlamam. ama şu an gayet değiyor zaman harcaması. mesajlara bakıp bakıp gülüyorum. dgdbd
© copyright 2005 - 2026