bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz5
- biz arap değiliz biz türk üz6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- askerlik9
- kıskançlık5
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal16
- sürekli esnemek6
- kadında güzellik aramayan erkek5
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kimyon3
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- yazın yapılabilecek işler2
- the god himself3
- nady bondar2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- erectovanga2
- gözde celep2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- işsizlere tavsiyeler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- kazıklı maria3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- cristiano ronaldo4
Şu anda hükümetin gözünde "hasta" değil "müşteri"siniz.
Hasta garantili hastane açıyorlar.
Özel Hastanelerin açılmasına karşı değilim ama hasta bakım ücreti arasında bu kadar derin uçurumlar olmamalı.
inanmayabilirsiniz ama şu anda bile sağlık sektöründe en iyi durumda olan ülkelerden biriyiz.
Kağıt üstünde devlet hastalarına bakıyor ama reel'de doktorda bulamıyorsun.
Randevu alıyorsunuz, Dr. ibrahim Bey'den. içeri giriyorsunuz ve ibrahim Bey yerine yarım yamalak türkçesiyle şirin bir Özbek kızı karşılıyor sizi.
Devlet bu sağlık sektörünü paraya çevirmek için tamamlayıcı sağlık sigortası olayını çıkardı.
Eskiden kuyruk derdi vardı diyenlere karşı eskiden bu işlerden para almadan ameliyat yapılırdı diyorum ben de.
Ayrıca hastanelerde hala kuyruk var. Sadece gidip hastanede beklemiyorsunuz. Sıranızın gelmesini evinizde bekliyorsunuz. Gözden randevu almak istedim örneğin, 7 ay sonraya verdiler. izmir'de yaşıyorum ve randevu Tire'de verildi. izmir Tire arası 90 km. Ne anladım bu işten?
Doktorlarımız mevcut koşullar altında patır patır yurt dışına gidiyorlar. Nasıl olsa giderlerse gitsinlerdi.
Gelgelelim bir cami, bir imam hatip lisesi yapıldığı hızla bir tıp fakültesi kazandıramıyoruz ülkemize.
işte bu koşullar altında en iyisi tamamlayıcı sağlık sigortası ile özel hastanelerin yolunu tutmak.
Aslında bu yolla devlet çok daha fazla düdükleniyor ama yaşadığınız bir sağlık sorunu varsa bunu düşünecek durumda zaten olmuyorsunuz.
Özel sağlık sigortası yaptıracak kadar mali durumunuz iyiyse daha da iyi.
Çevresinde çok sayıda doktor tanıdığı olan biri olarak söylüyorum doktorlarımızın çoğu alnında öpülesi insanlar.
Mesleklerinin etik kurallarını ve taşıdığı sorumluluğun da farkındalar. Hiçbir zaman iktidara oy vermemiş olsalar da iktidarın haklı olduğu konularda kendi meslektaşlarını bile eleştirecek insanlar.
Bu yüzden iyi doktorların sadece özel hastanelerde olduğunu düşünmeyin.
Hükümetin hastaneler ve sağlık sektörü konusundaki hayalinin ise ABD'deki gibi olduğunu düşünüyorum. Devlet sadece durumu kendini geçindiremeyecek durumda olanlar ve acil durumdaki kişiler için sağlık hizmeti veriyor. O Fırsatlar ülkesi ABD'de sağlık sorunlarını tümüyle kaybetmiş ve evsiz kalan insanlar olduğunu biliyor musunuz? Hastanelerin özelleşmesi, sağlık sektörünün de özelleşmesi anlamına geliyor ve bundan sonra işe girerken maaşınızla birlikte size yapılacak sağlık sigortası koşullarını da konuşuyor olacaksınız.
Hasta garantili hastane açıyorlar.
Özel Hastanelerin açılmasına karşı değilim ama hasta bakım ücreti arasında bu kadar derin uçurumlar olmamalı.
inanmayabilirsiniz ama şu anda bile sağlık sektöründe en iyi durumda olan ülkelerden biriyiz.
Kağıt üstünde devlet hastalarına bakıyor ama reel'de doktorda bulamıyorsun.
Randevu alıyorsunuz, Dr. ibrahim Bey'den. içeri giriyorsunuz ve ibrahim Bey yerine yarım yamalak türkçesiyle şirin bir Özbek kızı karşılıyor sizi.
Devlet bu sağlık sektörünü paraya çevirmek için tamamlayıcı sağlık sigortası olayını çıkardı.
Eskiden kuyruk derdi vardı diyenlere karşı eskiden bu işlerden para almadan ameliyat yapılırdı diyorum ben de.
Ayrıca hastanelerde hala kuyruk var. Sadece gidip hastanede beklemiyorsunuz. Sıranızın gelmesini evinizde bekliyorsunuz. Gözden randevu almak istedim örneğin, 7 ay sonraya verdiler. izmir'de yaşıyorum ve randevu Tire'de verildi. izmir Tire arası 90 km. Ne anladım bu işten?
Doktorlarımız mevcut koşullar altında patır patır yurt dışına gidiyorlar. Nasıl olsa giderlerse gitsinlerdi.
Gelgelelim bir cami, bir imam hatip lisesi yapıldığı hızla bir tıp fakültesi kazandıramıyoruz ülkemize.
işte bu koşullar altında en iyisi tamamlayıcı sağlık sigortası ile özel hastanelerin yolunu tutmak.
Aslında bu yolla devlet çok daha fazla düdükleniyor ama yaşadığınız bir sağlık sorunu varsa bunu düşünecek durumda zaten olmuyorsunuz.
Özel sağlık sigortası yaptıracak kadar mali durumunuz iyiyse daha da iyi.
Çevresinde çok sayıda doktor tanıdığı olan biri olarak söylüyorum doktorlarımızın çoğu alnında öpülesi insanlar.
Mesleklerinin etik kurallarını ve taşıdığı sorumluluğun da farkındalar. Hiçbir zaman iktidara oy vermemiş olsalar da iktidarın haklı olduğu konularda kendi meslektaşlarını bile eleştirecek insanlar.
Bu yüzden iyi doktorların sadece özel hastanelerde olduğunu düşünmeyin.
Hükümetin hastaneler ve sağlık sektörü konusundaki hayalinin ise ABD'deki gibi olduğunu düşünüyorum. Devlet sadece durumu kendini geçindiremeyecek durumda olanlar ve acil durumdaki kişiler için sağlık hizmeti veriyor. O Fırsatlar ülkesi ABD'de sağlık sorunlarını tümüyle kaybetmiş ve evsiz kalan insanlar olduğunu biliyor musunuz? Hastanelerin özelleşmesi, sağlık sektörünün de özelleşmesi anlamına geliyor ve bundan sonra işe girerken maaşınızla birlikte size yapılacak sağlık sigortası koşullarını da konuşuyor olacaksınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar