bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünya12
- insan5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç olmanın en güzel yanı6
- almanya6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- amerika birleşik devletleri7
- gitme diye yalvarmak6
- portekiz5
- kolombiya4
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- eski eşle tekrar evlenmek4
- opel frontera2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 19 yaşında kızla yatmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- iran2
- x in memeleri3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- uludağ sözlüğün boşalması3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- özbekistan4
- kemalist dünya24
- 33 yaşında olmak3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilgi manyağı3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- her insanın bir cini olması8
- panama3
- hırvatistan3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
görev süresi 1953' te bittiğinde çantasını alıp hiçbi koruma olmadan beyaz saray' dan çıkmış, banliyo treniyle eve gitmiş, ölene kadar çok sade bir hayat sürmüştür.
Atom bombası konusu tartışmalıdır. Bomba atılmasa savaş uzayacaktı, kaldı ki bombayı japonlar yapsa amerika' ya atacaklardı. Zaten almanlar 8 mayıs da teslim olmalarına karşın çok yaklaşmışlardı bombaya. Yardım ediyodular japonlara, el altından. Japonlar bombayı yedikleri için mağdur görünebilirler, ancak o zamanlar gözleri çok dönmüştü...midway de 4 uçak gemisi kaybetmeselerdi, savaşı kazanırlardı.
Harry Truman bombayı kendi kafasına göre atmadı, olay çok uzun tartışıldı, hatta ıssız bir adaya atalım japonların gözlerini korkutalım, bile dendi. Truman ortak alınan karar doğrultusunda hareket etti. Bombayı attı...
Hatta japonlar " ellerindeki tek bombayı attilar!" Propagandası yapmasalardı, Nagasaki ' yi atmayacaklardı, japonlar biyerde de kendileri kaşındı. Nagasaki ' yi atınca biz sizden çok üstünüz, mesajı verdiler, ve japonlar teslim oldular.
işbu bombayla ilgili kısmı truman ' a çok sallamışlar yukarda ona binaen yazdım. Hitler bombayı daha önce yapsaydı, sizi temin ederim ki londra ' ya falan sağlayacaktı...zaten çok yaklaşmışlardı.
Truman ' ı yaşadığı dönemden ayrı değerlendiremezsiniz.
Atom bombası konusu tartışmalıdır. Bomba atılmasa savaş uzayacaktı, kaldı ki bombayı japonlar yapsa amerika' ya atacaklardı. Zaten almanlar 8 mayıs da teslim olmalarına karşın çok yaklaşmışlardı bombaya. Yardım ediyodular japonlara, el altından. Japonlar bombayı yedikleri için mağdur görünebilirler, ancak o zamanlar gözleri çok dönmüştü...midway de 4 uçak gemisi kaybetmeselerdi, savaşı kazanırlardı.
Harry Truman bombayı kendi kafasına göre atmadı, olay çok uzun tartışıldı, hatta ıssız bir adaya atalım japonların gözlerini korkutalım, bile dendi. Truman ortak alınan karar doğrultusunda hareket etti. Bombayı attı...
Hatta japonlar " ellerindeki tek bombayı attilar!" Propagandası yapmasalardı, Nagasaki ' yi atmayacaklardı, japonlar biyerde de kendileri kaşındı. Nagasaki ' yi atınca biz sizden çok üstünüz, mesajı verdiler, ve japonlar teslim oldular.
işbu bombayla ilgili kısmı truman ' a çok sallamışlar yukarda ona binaen yazdım. Hitler bombayı daha önce yapsaydı, sizi temin ederim ki londra ' ya falan sağlayacaktı...zaten çok yaklaşmışlardı.
Truman ' ı yaşadığı dönemden ayrı değerlendiremezsiniz.
Gündemdeki Haberler