kades

Eskiden eşimin çok büyük bir öfke problemi vardı. Sonra ben delirdim dayanamayıp. Sonra öldürmeli kavgalar... Bir gün polis çağırdım. "Annem kızım hasta" dedi polislere. ilk kez atak geçirmiştim annem hemen anladı. Eşim ve ailesi anlamadı nedense! Her neyse eşimi savcılığa bile verdim evden kaçıp. Ailemin yanına gittim oğlumu alıp orada tedavi gördüm. Beş altı ay öyle geçti. Benim kafa tamamen gitmiş... sonra eşimle barıştık evime geri döndüm. Bu sefer eşim "oğlumu göremedim aylarca" diye kinlenmişti bana. Yine aynı tatsızlık vardı evde. Paranoyaklığı, öfkesi devam ediyordu. Kayınvalidem de harlıyordu sürekli onu. Yine atak geçirdim. Evet eve geldikten sadece 1.5 ay sonra. Annem apar topar uçağa atlayıp yetişti. Çok iyi bir doktor bulmuş oraya götürdüler beni. Yeni bir tedavi planlandı.
Annem hemen dönmek zorundaydı. Atak geçirmiş olduğum halde kayınvalidem benimle kavga etmişti ama nasıl bir kavga! Annem Bana dedi ki "kades'i indir telefonuna bir şey olmaz da indir dursun" dedi. Allah hiçbir anneyi bu sözleri söylemek zorunda bırakmasın.

Eşim şimdi çiçek gibi. Yaptığı yanlışların farkında. Kayınvalidem de defoldu gitti!
Bende bir daha atak geçirmedim.
Bu da böyle bir anımdır.
© copyright 2005 - 2026