bugün
- true nun çaylak olması8
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- velvet26
- kürtçülük4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülerin algıları4
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist dünya19
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ciguli kral2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- 2026 dünya kupası25
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- borsa istanbul2
- galatasaray lobisi11
- ingiliz aksanı6
- tavuk iskender4
- beşar esad3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- herzevekil'in biraz şey olması6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- çomar putu4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- ebu muhammed el culani3
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kemalistler10
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- günün şarkısı2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- merhabalar biraderler4
- fight club4
- hızlı para kazanmanın yolları14
kim kime biniyor belli değildir. 175 lira ney lan ? bizim semtten örnek vereyim ; tüm gün samatya sgk veya cerrahpaşanın önünde beklesen o hastanelerden çıkıp yürüyemeyecek durumda olanları 1 km mesafe taşısan 175 lira alıyorsun. günde minimum 10 kişiyi taşısan, totalde maksimum 8-10 km yol yapıp 1750 lirayı cebine koyuyorsun. yaktığın mazot da maksimum 200-300 lira tutar ya da tutmaz. hem istanbul trafiğinde anan ağlamıyor hem ne kendini ne de aracını yıpratmıyorsun mis gibi. 10 kişi dediğim de minimum bak 20-25 kişi bile taşırsın bir günde çünkü o hastaneden çıkanların yarıya yakını yürüyemeyecek durumda olan ve araç sahibi çocuğu vs si olmayan yaşlı insanlar.
bu işe bir çözüm bulunması şart. toplu ulaşıma da zam yapıldı çünkü "yapılmak zorunda" mazotun litresi 54 lira 88 kuruş. 1 litre mazot 54 lira 88 kuruş.. israil irana saldırmadan önce mazotun litresi 44 lira, benzinin litresi 42 lira civarındaydı. bak bunlar bile uçuk rakamlardı normalde olması gereken 30 lira civarları. "iran boğazı kapatacak" diye haberler çıktı mazotun litresi oldu sana ""56 lira"" o günlerde. iran boğazı kapatmadı savaş da 10 gün falan sürdü ama akaryakıt fiyatlarına gelen zamlar geri çekilmedi. bu bildiğin fırsatçılıktır hükümet + akaryakıtın patronları bildiğin fırsatçılık yaptılar ve geri adım atmıyorlar. ibb abb ismi her neyse umurumda değil ancak siz hükümet olarak hem bu zamların olmasına sebep olup hemde sonrasına ihaleyi belediyelerin + vatandaşın sırtına yıkmayacaksınız arkadaş. merkezi yönetim sizsiniz ülkede ekonomiyi belirleyen sizsiniz dün bütün yandaş medyada istanbulda yapılan zamlar konuşuluyor ama bir allahın kulu da çıkıp akaryakıt fiyatları neden sürekli artıyor diye sormuyor. bu arabalar bor ile su ile çalışmıyorlar yapılan zamlar midemi bulandırıyor ancak işin bir de bu boyutu var. hem hükümet hem patronlar düşün lan artık yakamızdan vallahi de bıktık billahi da bıktık sizin siyasetinizden..
bu işe bir çözüm bulunması şart. toplu ulaşıma da zam yapıldı çünkü "yapılmak zorunda" mazotun litresi 54 lira 88 kuruş. 1 litre mazot 54 lira 88 kuruş.. israil irana saldırmadan önce mazotun litresi 44 lira, benzinin litresi 42 lira civarındaydı. bak bunlar bile uçuk rakamlardı normalde olması gereken 30 lira civarları. "iran boğazı kapatacak" diye haberler çıktı mazotun litresi oldu sana ""56 lira"" o günlerde. iran boğazı kapatmadı savaş da 10 gün falan sürdü ama akaryakıt fiyatlarına gelen zamlar geri çekilmedi. bu bildiğin fırsatçılıktır hükümet + akaryakıtın patronları bildiğin fırsatçılık yaptılar ve geri adım atmıyorlar. ibb abb ismi her neyse umurumda değil ancak siz hükümet olarak hem bu zamların olmasına sebep olup hemde sonrasına ihaleyi belediyelerin + vatandaşın sırtına yıkmayacaksınız arkadaş. merkezi yönetim sizsiniz ülkede ekonomiyi belirleyen sizsiniz dün bütün yandaş medyada istanbulda yapılan zamlar konuşuluyor ama bir allahın kulu da çıkıp akaryakıt fiyatları neden sürekli artıyor diye sormuyor. bu arabalar bor ile su ile çalışmıyorlar yapılan zamlar midemi bulandırıyor ancak işin bir de bu boyutu var. hem hükümet hem patronlar düşün lan artık yakamızdan vallahi de bıktık billahi da bıktık sizin siyasetinizden..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar