bugün
- kadir inanır11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- sözlüğü bırakmak istemek6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- true nun çaylak olması9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- velvet26
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- feminist sloganı2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dedehatun'un elleri2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması6
- birader yazar olmak13
- 2026 dünya kupası25
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- türk devrimi neden başarısız oldu2
acil bir evrak işi oldu.
şirkette ne araba ne şoför var, hepsi dışarıda.
hadi canım, arabaya atlayım ben gideyim desem kuryelik yapacağız.
park yeri sorunu, park yeri otopark ile gideceğim yer arası, telefon ve mail için sağa çek vs uzun hikaye.
tabi ki çalıştığımız taksi durağına "alo" dendi araba istendi. gelen şoför biraz hırt (kıro, çomar, apaçi karışımlı) tipli, durak şoförleri böyle tip değildi. belli ki durağa ya yeni gelmiş ya da durakta araba yok başka araba yollamışlar. kadın olsanız tipine konuşma hitap şekline bakıp arabasına binmezsiniz.
neyse, diktiret diyerek anadolu ve avrupa yakası arasında git-gel yapılacak, birkaç yere uğranılacak olup extra bekleme gidilme de olabilir dendi.
şoföre durum anlatıldı, şoförün gözleri parladı. saat 11 civarı olup akşam 5-6'ya kadar en geç bitecek bir koşuşturmaca eşek değiliz ya yemek falan ısmarlama, sigarasını alma da yapmışlığımız vardır.
zaten durakta şoförler kendi aralarında konuştuğu için şirket işine gelmek için yarışır durumdalar.
arabanın arkasına oturdum, şoföre "fiş yazacaksın" dedim. bu sırada yola çıktık. 20 metre falan gittik. şoför "abi bende fiş yok, unutmuşum, şirkete getiririm güvenliğe teslim ederim" falan dedi.
sadece "sağa çek" dedim.
anladı, sağa çekip durdu. yoldan geçen bir taksiye el attı taksi durdu, ben de bu sırada taksiden indim. yoldan geçen taksiden bizim taksici fiş istedi.
taksici yaşlı biriydi, belli ki feleğin çemberinden geçmiş.
bir bana, bir bizim hırt taksiciye baktı, adeta "bu vicdanı itler yesin" surat ifadesi ile neyse ekmeğinden olmasın diye torpido gözüne uzandığında yanına gidip "gerek yok fiş verme" dedim.
bizim hırt taksiciye dönüp "bindiğim ücreti durağa getiririm, ya da şirkete fişle gel muhasebeden alırsın" dedim ve bizim taksicinin çevirdiği taksiye bindim.
bindiğim taksici tam kalender çıktı. beyefendi bir insandı. taksici neler anlattı bu hırtlar hakkında...
saat 17:30 gibi şirkete geldik. o gün taksiciyle yemek yedik, çay içtik, sigarasını aldım ve beklemeleri vb hizmeti için de bahşiş babında fazla ücret ödedim (şirket hesabından) taksicinin telefonunu aldım.
bazen şirket işinde part-time şoförlere ihtiyaç duyuluyor.
her meslek-iş kolunda iyi insan da vardır kötü insan da vardır.
toplumsal ve kurumsal erozyon ile iyi kötü dengesi iyiliğin aleyhine döndü ve çürümede en belirgin göze batan da hizmet sektöründe iş ve insan ilişkileri.
şirkette ne araba ne şoför var, hepsi dışarıda.
hadi canım, arabaya atlayım ben gideyim desem kuryelik yapacağız.
park yeri sorunu, park yeri otopark ile gideceğim yer arası, telefon ve mail için sağa çek vs uzun hikaye.
tabi ki çalıştığımız taksi durağına "alo" dendi araba istendi. gelen şoför biraz hırt (kıro, çomar, apaçi karışımlı) tipli, durak şoförleri böyle tip değildi. belli ki durağa ya yeni gelmiş ya da durakta araba yok başka araba yollamışlar. kadın olsanız tipine konuşma hitap şekline bakıp arabasına binmezsiniz.
neyse, diktiret diyerek anadolu ve avrupa yakası arasında git-gel yapılacak, birkaç yere uğranılacak olup extra bekleme gidilme de olabilir dendi.
şoföre durum anlatıldı, şoförün gözleri parladı. saat 11 civarı olup akşam 5-6'ya kadar en geç bitecek bir koşuşturmaca eşek değiliz ya yemek falan ısmarlama, sigarasını alma da yapmışlığımız vardır.
zaten durakta şoförler kendi aralarında konuştuğu için şirket işine gelmek için yarışır durumdalar.
arabanın arkasına oturdum, şoföre "fiş yazacaksın" dedim. bu sırada yola çıktık. 20 metre falan gittik. şoför "abi bende fiş yok, unutmuşum, şirkete getiririm güvenliğe teslim ederim" falan dedi.
sadece "sağa çek" dedim.
anladı, sağa çekip durdu. yoldan geçen bir taksiye el attı taksi durdu, ben de bu sırada taksiden indim. yoldan geçen taksiden bizim taksici fiş istedi.
taksici yaşlı biriydi, belli ki feleğin çemberinden geçmiş.
bir bana, bir bizim hırt taksiciye baktı, adeta "bu vicdanı itler yesin" surat ifadesi ile neyse ekmeğinden olmasın diye torpido gözüne uzandığında yanına gidip "gerek yok fiş verme" dedim.
bizim hırt taksiciye dönüp "bindiğim ücreti durağa getiririm, ya da şirkete fişle gel muhasebeden alırsın" dedim ve bizim taksicinin çevirdiği taksiye bindim.
bindiğim taksici tam kalender çıktı. beyefendi bir insandı. taksici neler anlattı bu hırtlar hakkında...
saat 17:30 gibi şirkete geldik. o gün taksiciyle yemek yedik, çay içtik, sigarasını aldım ve beklemeleri vb hizmeti için de bahşiş babında fazla ücret ödedim (şirket hesabından) taksicinin telefonunu aldım.
bazen şirket işinde part-time şoförlere ihtiyaç duyuluyor.
her meslek-iş kolunda iyi insan da vardır kötü insan da vardır.
toplumsal ve kurumsal erozyon ile iyi kötü dengesi iyiliğin aleyhine döndü ve çürümede en belirgin göze batan da hizmet sektöründe iş ve insan ilişkileri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar