bugün

oto teyp

Benim arabadakinden çok garip bir özelliğinden dolayı tiksiniyorum.
Ses sistemi mükemmel onda sıkıntı yok.

Ancak oto teypin açma kapama tuşu yok, garip açılıyor. Bilmeyen açamaz. *
Haricen ışıkları o kadar kör ki, sabah açık kalıp kalmadığından emin olamıyorum.

Ses sistemi sabit kalacak şekilde sadece teybi çöpe atıp, güzelinden alma düşüncem var.
F/p tavsiyesi olan varsa mutlu olurum.
© copyright 2005 - 2026