bugün

başyücelik devleti

Necip Fazıl Kısakürek'in Büyük Doğu Dergisi'nde ortaya attığı ilgili distopyadır. Başyücelik Devleti'ne göre Türkiye'de başkanlık sistemi olacaktır. Şu anda AKP'nin yaptığı da budur. Zaten bu tipitipler, Milli Türk Talebe Birliği'nde yetiştikleri için bu distopyayı pek bir severler. Başyüceliğiniz batsın, e mi? (bkz: ibda c)
ilgili linkler:
1) https://cumhuriyet.com.tr.../Tunelin_ucu_gorundu.html
2) https://haber.sol.org.tr/...k-devletine-gecelim-56259
3) https://barandergisi.net/...elik-modeli-ibrahim-tatli
görsel
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026