bugün

tuzla

Şimdisini bilemem ama 15-20 sene öncesine kadar çok güzeldi. Köfteciler vardı sahilde, insanlar sahildeki yürüyüş sonrası yemeklerini yiyordu. Böyle nisan mayıs gibi çok güzel olurdu oralar.
© copyright 2005 - 2026