bugün

marmaray

en çok üsküdar'dayken kullandığım bir toplu taşıma aracı. bakırköy'den sirkeci'ye gitmek için de kullandım tren biletlerimi aldığım gün. eminönü'nden de vapura binmiştim. bir ara kadıköy'den dönerken de kullanıyordum ama kadıköy'den dönerken vapur + otobüs daha iyi oluyor.
© copyright 2005 - 2026