bugün

14 yaş

toplu taşımaya tek başına binebilmeye başladığım yaş. aslında ablam benim gizlice toplu taşımaya bindiğimi bilmiyordu. Arkadaşım ablama söylemişti. ablam da tek başına gezebildiğimi anlayınca tek başına toplu taşımaya binmeme izin vermişti. sonra da yakın yerlere gitmeye başlamıştım. iyi ki arkadaşım ablama söylemiş. bursa'ya ya da uludağ'a gidememiştim o zaman ama arkadaşım sayesinde tek başına gezebilmeye başlamıştım.
© copyright 2005 - 2026