bugün

iliç

eskiden doğu ekspresi ile geçtiğim ilçe. hatta indim.
o zamanlar expres turistik değil. 2 günde gittim, istanbul dan iliç e.
trende iliçli bir amcayla karşılaştım. baya bişeyler anlattı.
en aklımda kalan ise,
bu demiryolu yapılırken, atatürk e gidip, kayalardan ve dağlardan dolayı ilerleyemiyoruz demişler.
atatürk te günde 1 metre dahi ilerlesin o yol devam edecek demiş.

hakkaten yakın zamana 40 yıl önce karayolu falan neredeyse yok gibiymiş. her şey trene bağlıymış.
© copyright 2005 - 2026