retinol

Muhteşem bir şey. Serum şeklinde olanlarını kullanıyorum ve sandviç yöntemini uyguluyorum. Yaş itibariyle yeni başladım. 1 yıl sonraki sonucu düşünemiyorum.
© copyright 2005 - 2026