ankara

Bina .. bina ..
Gene bina...
Bittiği yerde
O yanın bozkır, bu yanın kurak
Bir şey yook!

Yazarken daral geldi aq! işte bu yüzden sevmem ankarayı! Çocukluğum kimi üniversite hayatım orda geçmiş olsada.
© copyright 2005 - 2026