bugün

elissa

Önce ilkine cevap vereyim evet doğrudur yazdığım.
Çünkü yıllardır öyle öğrendim ki doğrusu da yazdığım şekildir.

ikincisi o sadece bir nazireydi sevgili yazar.
Saygılar şelale.
© copyright 2005 - 2026