bugün

antiland

önceleri ismi antichat olan ancak şuanda antiland olan anonim sohbet uygulaması. 2018'den 2023'e kadar kullandım. 6 ay önce bıraktım. kötü bir şöhretim vardı. çok fazla küfürleştim buradan. kurduğum ilişkilerin hiçbiri kalıcı olmadı. bir de sürekli ban yememe rağmen sürekli vpn ile yeni hesap açıp modları bıktırmıştım. ana hesabımda kutup tilkisi var ve 100.000 karma o avatarı almak. tıpkı buradaki gibi karma sistemi var. hediye atıp hediye alabiliyorsun karma geliyor yani bir şekilde. her neyse ben yabancı chatlerde ingilizce konuşarak kasmıştım o kadar karmayı. biraz da hediye toplayarak. bazı hesaplar fake. hayvan avatarları ve renkli baloncuklarda yazmak güzel bir atmosfer kazandırıyor. bir daha dönmeyi düşünmüyorum çünkü internetin lağım çukuru gibi bir uygulama.
© copyright 2005 - 2026