bugün
- kemalist dünya13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- birader yazar olmak11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim2
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- sigmund freud'un koltuğu4
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- arda güler4
- aile evinde yaşamak6
- seri gizli artı oy veren melek2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- pforzheim şu an 34 derece2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- yazarların imza parfümleri14
Ben hayatımda bu kadar rezil bir şey görmedim.
8 aydır otelcilik sektöründeyim. Başlarda, "ya monoton hayat kötü, düzen de neymiş! Değişen saatlerde çalışmak daha zevkli olmalı" deyip ofis işimi bırakıp otelciliğe atıldım. Bir insan kendi ağzına bu şekilde edebilir gerçekten.
07:00-15:30-15:00-23:30 ve 23:00-07:30 gibi 3 çeşit vardiyada çalışıyorum bir ayda.
Bir düzen kesinlikle yok! Haftalık iznim bir gün, ve hangi gün izinli olduğumu ancak cumartesi öğrenebiliyorum, düşünün. Bunun haricinde, üstteki yazarların birinin bahsettiği gibi, 8 saatlik çalışma asla az gelmemeli. işe gitme süresi, yol, hazırlanma süresi, o vardiya için uykunuzu ayarlamanız vesaire bunlar da işten sayılması gereken aktiviteler aslına bakarsanız. Özellikle istanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız. Ben bu kadar yıprandığımı daha hatırlamıyorum.
Hani derseniz ki, "ya gündüz erken çıkılıyormuş, geriye sosyal hayat kalır". Kesinlikle değil. Öncelikle ne kadar uyursanız uyuyun, sabah shiftinden çıktığında o bünyeye basan uykuyu tarif etmem zor. Öyle ki, arkadaşlarımla buluştum diyelim, bildiğiniz karşılarında uyuyakalıyorum! Bu nasıl bir şey farkında mısınız...
Bu yalnızca bir kısmı.
istemiyorsan çalışma diyenler, yüzde yüz haklısınız. Ben de bunun için çabalıyorum merak etmeyin.
8 aydır otelcilik sektöründeyim. Başlarda, "ya monoton hayat kötü, düzen de neymiş! Değişen saatlerde çalışmak daha zevkli olmalı" deyip ofis işimi bırakıp otelciliğe atıldım. Bir insan kendi ağzına bu şekilde edebilir gerçekten.
07:00-15:30-15:00-23:30 ve 23:00-07:30 gibi 3 çeşit vardiyada çalışıyorum bir ayda.
Bir düzen kesinlikle yok! Haftalık iznim bir gün, ve hangi gün izinli olduğumu ancak cumartesi öğrenebiliyorum, düşünün. Bunun haricinde, üstteki yazarların birinin bahsettiği gibi, 8 saatlik çalışma asla az gelmemeli. işe gitme süresi, yol, hazırlanma süresi, o vardiya için uykunuzu ayarlamanız vesaire bunlar da işten sayılması gereken aktiviteler aslına bakarsanız. Özellikle istanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız. Ben bu kadar yıprandığımı daha hatırlamıyorum.
Hani derseniz ki, "ya gündüz erken çıkılıyormuş, geriye sosyal hayat kalır". Kesinlikle değil. Öncelikle ne kadar uyursanız uyuyun, sabah shiftinden çıktığında o bünyeye basan uykuyu tarif etmem zor. Öyle ki, arkadaşlarımla buluştum diyelim, bildiğiniz karşılarında uyuyakalıyorum! Bu nasıl bir şey farkında mısınız...
Bu yalnızca bir kısmı.
istemiyorsan çalışma diyenler, yüzde yüz haklısınız. Ben de bunun için çabalıyorum merak etmeyin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar