pforzheim

Ben kibar olmaya çalıştıkca karşımdaki seviyesizleşiyor…bazen üzülüyorum bunlara ben zira gerçekten olmamışlar zira. Allah ıslah etsin ne diyelim. Saygı ve hürmet sunarım bunı okuyan yazarlara.
© copyright 2005 - 2026