bugün

boza

Öyle aman aman güzel tadı olan bir içecek değildir, bir salep hiç değildir. Evimize çok nadir girer.
Lisedeyken bir defasında evde yalnızken cezvede ısıtıp sıcak içmiştim.
En son markette gördüğümde 26 tl idi, her şey gibi o da çok pahalanmış.
© copyright 2005 - 2026