bugün

sazan

halk arasında argo deyimle bilmeden görmeden etüt etmeden ota boka atlayan tiplere denir. burada o kadar çok ki gülmekten çayımı bile içemedim. gerçekten çok yazık..
© copyright 2005 - 2026