bugün
- falıma bakmak isteyen var mı19
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi8
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- düşünürken tavana bakmak4
- kalamar ızgara3
- herbokolog4
- beyler gammazlandım3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- iş flörtü4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde7
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- tembellik hakkı4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- midenin tencere olması3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadınlar neden aldatır17
- çita leopar jaguar farkı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- bir şeyler söyle3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- sedat pekmez18
- eski uludağ sözlük ortamı7
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl3
- çifte memiş2
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
islam dini bana 3 sebepten güzel geliyor. Aslında sadece bu 3 sebep var. Bir dini inanışım olmasa bile içinde şeytan olduğu için hâlâ islam dinine yakın duruyorum. Öyle ya da böyle, gelmiş geçmiş en iyi anti kahraman çünkü şeytan. Cennet ve cehennem yine güzel konu. Bu..
Ben " yaaa ama ayıp olmasın diye kırılıp ona verilen her şeye razı gelebilecek " insanların varsa cennete gidebileceğine inanamıyorum. Herkes cennete sahip olabilmek için oraya gidince savaş çıkarmalı arkadaş. Birbirimizi parçalamalıyız cennete sahip olabilme arzusu ile. Yaşamın bir müslüman için amacı ne? Cennete gidebilmek. Seks, keyif verici maddeler, her türlü ahlaksızlık, kolay yoldan parayı kırıp acayip zengin yaşamak, yanında yaşayacak bir sürü yardımcıyı bir cennet hayali için satıyorsun 90 yıllık ömründe. her şeye aslında sahip olabilirsin ki görüyoruz nasıl oluyorlar, ahlak diyoruz, cennet diyoruz kimimiz, öğrenilmiş doğrular falan açığa çıkıyor, it gibi yaşıyoruz. Bunun sonucu ölüm sonrası açlıktır. Hiçbir şeye sahip olamadan öleceğiz, niye cennette verilen bir parça toprağa razı gelelim? Ben asla gelmeyi düşünmüyorum. Her türlü pisliği yapmaya varım. Görüceniz hepiniz.
Bak işte cehennemin güzelliği şu. Cehenneme gitmeye hak kazanmış bir ton insan öyle ya da böyle yanmayı zaten göze aldı. Tarihin ilk anti kahramanı şeytan ile birlikte çıtır çıtır yanıyorlar. Onca acı sonrası ulan ben bunları nasıl yaptım pişmanlığı mı oluşur yoksa bu kadarını hak edecek kadarını yapmadım kavrayışı mı? Adam şöyle diyecek alt tarafı 5 milyon çaldım ama şuradaki adam 8 kişiye tecavüz etti, diğeri evet tecavüz ettim ama ben 19 kişiye tecavüz etmedim diyecek. Seri katil evet öldürdüm ama hiç olmazsa 10 kişiyi öldürdüm, bu 4 milyon insanın ölümünden sorumluydu diyecek. o ise evet ama psikolojik sorunlarım varmış o zaman bilinmiyordu hastalıklar diyecek.
Çünkü şeytan biziz. Tarihin gördüğü ilk başkaldırı, onu yaratan ve ona güç veren yaratıcısına bu kim yaaa ben buna secde edeceğim diyen seytan sayesinde gerçekleşti. Acayip bir mevzu. Böyle başlayan bir hayat her şeyi kabullenip Allah böyle istedi böyle oldu diyerek bitmez. Sahiden her şeyin gerçekten yaşanacağını varsayalım, kıyamet kopsun hadi, hesaplar görülsün, cennet ve cehennem arasında geçişler başlasın, benCe hepimiz ortalığı yıkacağız gibi geliyor. Çünkü inşallah öyle olur, acayip canım sıkılıyor benim yaşarken ya. Hayatın muhtemel daha yarısına bile gelmedim, sıkıntıdan ölüyorum. Orada sonsuz bir yaşamı kaldıracak psikolojiye sahip değilim.
iyi boş yaptım yine. Çünkü neden savaş çıkarmayalım arkadaşlar. Sahiden hiç mi sıkılmıyorsunuz anlamıyorum. Ah ah.
Ben " yaaa ama ayıp olmasın diye kırılıp ona verilen her şeye razı gelebilecek " insanların varsa cennete gidebileceğine inanamıyorum. Herkes cennete sahip olabilmek için oraya gidince savaş çıkarmalı arkadaş. Birbirimizi parçalamalıyız cennete sahip olabilme arzusu ile. Yaşamın bir müslüman için amacı ne? Cennete gidebilmek. Seks, keyif verici maddeler, her türlü ahlaksızlık, kolay yoldan parayı kırıp acayip zengin yaşamak, yanında yaşayacak bir sürü yardımcıyı bir cennet hayali için satıyorsun 90 yıllık ömründe. her şeye aslında sahip olabilirsin ki görüyoruz nasıl oluyorlar, ahlak diyoruz, cennet diyoruz kimimiz, öğrenilmiş doğrular falan açığa çıkıyor, it gibi yaşıyoruz. Bunun sonucu ölüm sonrası açlıktır. Hiçbir şeye sahip olamadan öleceğiz, niye cennette verilen bir parça toprağa razı gelelim? Ben asla gelmeyi düşünmüyorum. Her türlü pisliği yapmaya varım. Görüceniz hepiniz.
Bak işte cehennemin güzelliği şu. Cehenneme gitmeye hak kazanmış bir ton insan öyle ya da böyle yanmayı zaten göze aldı. Tarihin ilk anti kahramanı şeytan ile birlikte çıtır çıtır yanıyorlar. Onca acı sonrası ulan ben bunları nasıl yaptım pişmanlığı mı oluşur yoksa bu kadarını hak edecek kadarını yapmadım kavrayışı mı? Adam şöyle diyecek alt tarafı 5 milyon çaldım ama şuradaki adam 8 kişiye tecavüz etti, diğeri evet tecavüz ettim ama ben 19 kişiye tecavüz etmedim diyecek. Seri katil evet öldürdüm ama hiç olmazsa 10 kişiyi öldürdüm, bu 4 milyon insanın ölümünden sorumluydu diyecek. o ise evet ama psikolojik sorunlarım varmış o zaman bilinmiyordu hastalıklar diyecek.
Çünkü şeytan biziz. Tarihin gördüğü ilk başkaldırı, onu yaratan ve ona güç veren yaratıcısına bu kim yaaa ben buna secde edeceğim diyen seytan sayesinde gerçekleşti. Acayip bir mevzu. Böyle başlayan bir hayat her şeyi kabullenip Allah böyle istedi böyle oldu diyerek bitmez. Sahiden her şeyin gerçekten yaşanacağını varsayalım, kıyamet kopsun hadi, hesaplar görülsün, cennet ve cehennem arasında geçişler başlasın, benCe hepimiz ortalığı yıkacağız gibi geliyor. Çünkü inşallah öyle olur, acayip canım sıkılıyor benim yaşarken ya. Hayatın muhtemel daha yarısına bile gelmedim, sıkıntıdan ölüyorum. Orada sonsuz bir yaşamı kaldıracak psikolojiye sahip değilim.
iyi boş yaptım yine. Çünkü neden savaş çıkarmayalım arkadaşlar. Sahiden hiç mi sıkılmıyorsunuz anlamıyorum. Ah ah.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar