bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- aşure yapan sözlük kızları5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu4
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- osurdum3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- kadir inanır20
- anın görüntüsü20
- şeriatçıları afganistana sürmek2
- her insanın bir cini olması5
- kaşar5
- pkk lı doktorlar2
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- mustafa kemal atatürk7
- içinden canavar çıkan insan4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- kemalist dünya24
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- gizli oylayan yüreksizler2
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- nervio5
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- velvet28
- deniz göktaş2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- ibrahim hacıosmanoğlu8
Amerika'yı, avrupa'yı özellikle de kuzey avrupa'yı, çoktan ise türkiye'yi esir almış b*ktan akım. Türkçesi sosyal adalet savaşçısıdır. Bizim deyimimizle ılık götlülerdir. Tam bir gericilik örneğidir. Çifte standarttır. Hümanizmle pek alakası yoktur. Politik doğruculuk da buna benzer.
Amerika'da şöyle işler:
Black lives matters yani siyahilerin yaşamı önemlidir. Amerika'daki siyahilerin azımsanamayacak kadar bir kısmı uyuşturucu satıcılığı ve hırsızlıkla uğraşır. Siyahilerin yaşamı elbette önemlidir. Beyazların da öyle. Siyahiler, geçmişte sömürüldükleri için onlara çifte standart uygulanmaktadır. Amerika'daki polisler, beyazları da yeri gelince vurmaktadır. Vurulan beyazlar için ses çıkarma, vurulan siyahi için ses çıkar. işte bu olmaz. Hepsine ses çıkaracaksın. Mesela, detroit'te siyahi nüfus çoğunluktadır. Amerika'nın en geri kalmış eyaletlerinden biridir. Beyazların hakimiyetindeyken, bu eyalet otomotivde bir numaraydı. Bazı Siyahilerin şiddete ve gericiliğe olan meylini burada görmekteyiz. Netflix adlı platformda da savaşçı aşil'i ve kral arthur'u siyahiler oynamıştır. Sorun Siyahilerin oynaması değil, bu kişilerin siyahi olmaması. Yani siyahi olmayan birini siyahinin oynaması çok mantıksız. Atatürk için hazırlanacak projede, Atatürk'ü bir zencinin oynayacağı söylentisi yayılmıştı ve ortalık karışmıştı. Sarışın ve mavi gözlü birini neden siyahi oynar? Görüldüğü gibi saçma.
isveç'te yani kuzey avrupada şöyle işler:
isveç, ortadoğulu ve Afrikalı mültecilere gereğinden fazla tolerans göstermektedir. isveç'te mülteciler yüzünden tecavüz oranları çok artmıştır. isveçli solcular ise mültecilere daha fazla tolerans gösterilmesini savunmaktadır. isveç'teki malmö şehrinde mülteciler çoğunluktadır ve tehlikeli bir şehirdir. Az bir zaman önce, kuzey ıraklı bir kürt, 17 yaşındaki isveçli kızın kafasını kesti. Ortadoğulu bir mülteci, yanında bebeği olan isveçli bir anneyi dövdü. O da sırf kapkaç yaptığı için uyardı diye. isveç, ılık götlülüğün bokunu çıkarmaktadır. Diğer Avrupalılar da isveç'le swedistan diye dalga geçmektedir.
Türkiye'de şöyle işler:
insanlık, solculuk adı altında, geberen dhkpc'liler ve pkk'lılar için yas tutulur. Buna tepki gösterdiğinizde ırkçı ve faşist damgası yersiniz. Ezilmiş halk yalanı, resmen Türk solunun yaydığı bir yalana dönmüştür. Özellikle Yıldıray Oğur denen Cihangir enteli geberen pkk'lılar için üzüldüğünü ve buna herkesin ses çıkarması gerektiğini söylemiştir. Bir diğer Cihangir enteli olan ece temelkuran ise, polislere taş atan teröristleri, onlar devrimci, onlar daha çocuk diye savunmaktadır. Buna insanlık falan denmez. iki yüzlülük ve kaypaklık denir. Teröristler, zaten insanlığa karşıdır. insanların canına ve malına kasteden teröristler, yok edilir. Dünyanın her yerinde böyledir. Yani yasalar böyle işler. Terörist, zaten insan haklarına karşı olduğu için yok edilmesi elzemdir. Terörist savunması son derece iğrenç, saçma, vahşi bir eylemdir. Özetle, sjw kanserin modern tanımıdır.
Amerika'da şöyle işler:
Black lives matters yani siyahilerin yaşamı önemlidir. Amerika'daki siyahilerin azımsanamayacak kadar bir kısmı uyuşturucu satıcılığı ve hırsızlıkla uğraşır. Siyahilerin yaşamı elbette önemlidir. Beyazların da öyle. Siyahiler, geçmişte sömürüldükleri için onlara çifte standart uygulanmaktadır. Amerika'daki polisler, beyazları da yeri gelince vurmaktadır. Vurulan beyazlar için ses çıkarma, vurulan siyahi için ses çıkar. işte bu olmaz. Hepsine ses çıkaracaksın. Mesela, detroit'te siyahi nüfus çoğunluktadır. Amerika'nın en geri kalmış eyaletlerinden biridir. Beyazların hakimiyetindeyken, bu eyalet otomotivde bir numaraydı. Bazı Siyahilerin şiddete ve gericiliğe olan meylini burada görmekteyiz. Netflix adlı platformda da savaşçı aşil'i ve kral arthur'u siyahiler oynamıştır. Sorun Siyahilerin oynaması değil, bu kişilerin siyahi olmaması. Yani siyahi olmayan birini siyahinin oynaması çok mantıksız. Atatürk için hazırlanacak projede, Atatürk'ü bir zencinin oynayacağı söylentisi yayılmıştı ve ortalık karışmıştı. Sarışın ve mavi gözlü birini neden siyahi oynar? Görüldüğü gibi saçma.
isveç'te yani kuzey avrupada şöyle işler:
isveç, ortadoğulu ve Afrikalı mültecilere gereğinden fazla tolerans göstermektedir. isveç'te mülteciler yüzünden tecavüz oranları çok artmıştır. isveçli solcular ise mültecilere daha fazla tolerans gösterilmesini savunmaktadır. isveç'teki malmö şehrinde mülteciler çoğunluktadır ve tehlikeli bir şehirdir. Az bir zaman önce, kuzey ıraklı bir kürt, 17 yaşındaki isveçli kızın kafasını kesti. Ortadoğulu bir mülteci, yanında bebeği olan isveçli bir anneyi dövdü. O da sırf kapkaç yaptığı için uyardı diye. isveç, ılık götlülüğün bokunu çıkarmaktadır. Diğer Avrupalılar da isveç'le swedistan diye dalga geçmektedir.
Türkiye'de şöyle işler:
insanlık, solculuk adı altında, geberen dhkpc'liler ve pkk'lılar için yas tutulur. Buna tepki gösterdiğinizde ırkçı ve faşist damgası yersiniz. Ezilmiş halk yalanı, resmen Türk solunun yaydığı bir yalana dönmüştür. Özellikle Yıldıray Oğur denen Cihangir enteli geberen pkk'lılar için üzüldüğünü ve buna herkesin ses çıkarması gerektiğini söylemiştir. Bir diğer Cihangir enteli olan ece temelkuran ise, polislere taş atan teröristleri, onlar devrimci, onlar daha çocuk diye savunmaktadır. Buna insanlık falan denmez. iki yüzlülük ve kaypaklık denir. Teröristler, zaten insanlığa karşıdır. insanların canına ve malına kasteden teröristler, yok edilir. Dünyanın her yerinde böyledir. Yani yasalar böyle işler. Terörist, zaten insan haklarına karşı olduğu için yok edilmesi elzemdir. Terörist savunması son derece iğrenç, saçma, vahşi bir eylemdir. Özetle, sjw kanserin modern tanımıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar