bugün

fifa 2005

hayatımda oynadığım en zor oyunlardan biriydi. ne baskı yapıyorlardı öyle yav. 2 top sürdürmüyorlardı o sayede binlerce golü ortasahadan atmıştım.
© copyright 2005 - 2026