bugün
- lise defteri6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- türkiye5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar14
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- düşük iq belirtileri5
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- yürüyüş partisi6
- diş ağrısı2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet gurbuz 20245
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- beyaz otomobil satın almak14
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- gönüllü esaret paradoksu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- zaman gazetesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
Eheeheehe iyi ki italya üretimi balsamik sirkelerimi almışım.
Bugün teslim aldım.
Yoksa 40-50 lira fazla para vermek zorunda kalacaktım. 1 sene kafam rahat, alamayan bulamayanlar düşünsün.
Sirkeyi nasıl olsa dolarla almıyoruz, Euro ile alıyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=usQZhIrR93w
Unutmadan; videoyu sonuna kadar izleyin.
Bir ironi veya ters propaganda için paylaşım yapılmamıştır.
Şu an hangi hükümet olursa olsun, bu içinde olduğumuz şartlarda Türkiye'de insanların 2002 yılı satınalma paritesine gelmesi (bir örnek: asgari ücretle 10 tane çeyrek altın alabilmesi) için, ülkenin dış iç borç seviyesini 2002 yılına getirmesi (bunun için en az 500 milyar dolar dış iç borç ödemesini yapması lazım-faizler hariç) için şu ekonomik güç yapı sistem ile kaç yıl geçmesi gerek biliyor musunuz?
3-5-10-20-50-100 yıl demeyin.
Onbinlerce yıl geçse de bu sistem bu yapı ile 2002 yılı insanların satınalma gücüne ve devletin borç seviyesine erişemeyiz.
Borç değil, borcun faizini ödemek için borç bile alamıyoruz.
Ama insanlar mutlu.
Mutlu olmayan veya muhalif olanlar da akp gidince başka bir hükümet rejim sistem program gelince 3-5 sene içinde işler düzelecek sanıyor.
Onlar da akp gidince düzelecek diye umutlu ve mutlu.
Uzun uzun anlatırım ama akp gitse bile hangi program sistem rejim parti kişi olursa olsun, bu sistemden çıkıp yatırım üretim istihdama yönelmek bile Halk devlet olarak 2002 yılı seviyesine gelmemiz en az 15 yıl gerek desem çok iyimser rakam söylemiş olurum.
Kısacası; ülke ve insan olarak şu an 35 yılı kaybetmiş durumdayız.
Daha basit olarak her bilgi eğitim zekâ seviyesinde insanın anlayacağı şekilde örnekleyeyim de anlayın. şu an sihirli bir değnek olsa elimde ve okus pokus yapsam, satınalma paritesi açısından asgari ücretlinin maaşı ile gidip 10 tane cumhuriyet altını alacak duruma gelse biz şu an 2002 seviyesinde olmuş oluyoruz.
Sene 2020, yani 18 senedir yerimizde sayıyor oluruz.
Bu mutlu insanlar için neden üzüleyim ki...
Ciddiyim, dolar 10 lira olmazsa hatırım kalır.
Bugün teslim aldım.
Yoksa 40-50 lira fazla para vermek zorunda kalacaktım. 1 sene kafam rahat, alamayan bulamayanlar düşünsün.
Sirkeyi nasıl olsa dolarla almıyoruz, Euro ile alıyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=usQZhIrR93w
Unutmadan; videoyu sonuna kadar izleyin.
Bir ironi veya ters propaganda için paylaşım yapılmamıştır.
Şu an hangi hükümet olursa olsun, bu içinde olduğumuz şartlarda Türkiye'de insanların 2002 yılı satınalma paritesine gelmesi (bir örnek: asgari ücretle 10 tane çeyrek altın alabilmesi) için, ülkenin dış iç borç seviyesini 2002 yılına getirmesi (bunun için en az 500 milyar dolar dış iç borç ödemesini yapması lazım-faizler hariç) için şu ekonomik güç yapı sistem ile kaç yıl geçmesi gerek biliyor musunuz?
3-5-10-20-50-100 yıl demeyin.
Onbinlerce yıl geçse de bu sistem bu yapı ile 2002 yılı insanların satınalma gücüne ve devletin borç seviyesine erişemeyiz.
Borç değil, borcun faizini ödemek için borç bile alamıyoruz.
Ama insanlar mutlu.
Mutlu olmayan veya muhalif olanlar da akp gidince başka bir hükümet rejim sistem program gelince 3-5 sene içinde işler düzelecek sanıyor.
Onlar da akp gidince düzelecek diye umutlu ve mutlu.
Uzun uzun anlatırım ama akp gitse bile hangi program sistem rejim parti kişi olursa olsun, bu sistemden çıkıp yatırım üretim istihdama yönelmek bile Halk devlet olarak 2002 yılı seviyesine gelmemiz en az 15 yıl gerek desem çok iyimser rakam söylemiş olurum.
Kısacası; ülke ve insan olarak şu an 35 yılı kaybetmiş durumdayız.
Daha basit olarak her bilgi eğitim zekâ seviyesinde insanın anlayacağı şekilde örnekleyeyim de anlayın. şu an sihirli bir değnek olsa elimde ve okus pokus yapsam, satınalma paritesi açısından asgari ücretlinin maaşı ile gidip 10 tane cumhuriyet altını alacak duruma gelse biz şu an 2002 seviyesinde olmuş oluyoruz.
Sene 2020, yani 18 senedir yerimizde sayıyor oluruz.
Bu mutlu insanlar için neden üzüleyim ki...
Ciddiyim, dolar 10 lira olmazsa hatırım kalır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar