bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- kuran-ı kerim3
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- dünya12
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- insan5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kadir inanır22
- almanya6
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- anın görüntüsü22
- opel frontera2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- iran2
- 33 yaşında olmak3
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- velvet28
Derin devlet, belki de tek ve gerçek devlettir. En azından düne kadar bu böyleydi. Ötekiler onun taşeronları.. Medya, Mafya, sermaye, siyaset, bürokrasi, hepsi bunlarla bir şekilde doğrudan ya da dolaylı olarak temas içindeydi.. Türkiye örneğine bakacak olursak, BÇG de bunların, FETÖ de. PKK da, DAEŞ de.. insanların ihtiras ve zaafları üzerinde yükselen bir imparatorluk bu. Hep söylediğim gibi, kadrolarında şeyh de var fahişe de.. Ama her şeyin bir sonu olduğu gibi, bugün bu sistem de çatırdıyor.. Kanadalı eski bir diplomat olan, California Üniversitesi Berkeley’de ingiliz Profesör olan Peter Dale Scott’a göre de, Uyuşturucu Petrol ve Savaşı, finans, Medya, gıda, ilaç hepsi patronların kontrolündedir.. Bir, kendilerini böyle görüyorlar, iki, bizim de kendilerini öyle görmemizi istiyorlar. Ama elbette her şeyin bir sonu olduğu gibi, bugün bunların da sonu geldi..
Mesela, Joseph Trento’ya göre, «Safari Klübünün istihbarat operasyonlarını finanse etmek için bir banka ağına ihtiyacı vardı. CIA ABD başkanı George Bush’u ikna etti ve birtakım operasyonlar için “Uluslararası Kredi ve Ticaret Bankası”nı (BCCI) bir Dünya çapında kara para aklama makinesine dönüştürdüler ve dünyadaki birçok örgüt üzerinden birçok kanlı ve kirli işleri örgütlediler. Bu dünyada hiçbir şey göründüğü gibi değildir. “Safari kulübü” aslında DERiN OPERASYONLARIN TRUVA ATI OLABiLiR. Marksist bir örgüt, ABD’nin, daha doğrusu derin devletin, kapitalistlerin menfaatlerinin koruyucusu, tetikçisi olabilir.. Safari Klub 1976 sonrası Watergate’e karşı kurulmuştu. Görünür amaç “Komünizme karşı savaş”tı ama “Safari Kulübü’nün Fransa, Mısır, Suudi Arabistan, Fas ve iran’da farklı görevleri vardı. Birçok kulübü vardı bu çetenin kumarhaneler, tatil köyleri, manken ajansları(!) Spor dünyası da bunların yakın ilgi alanında.. Tabii ki, bilim ve sanat da bunların vazgeçilmezi.. (!) Bu kirli işlerini örtmek için uluslararası örgütlerin himayesinde, çevre ve insani yardım faaliyetlerinde de bulunurlar. Mesela lösemili çocuklar için kürk defilesi düzenlemek gibi. Herhalde, metreslerine lüks tüketim vergisi ödemeden kürk aldıklarını söyleyecek halleri yok.. Yeni geliştirdikleri ilaçları ücretsiz tedavi vaadi ile gönüllü hasta denekler üzerinde kullanırken, aslında hem denek olarak kullanıp hem de organ nakli için bunlardan yararlandıklarını söylemeyeceklerdir..
Derin devlet, istihbarat işlerini de artık memurlar değil, örgütler üzerinden, elektronik yöntemlerle ve taşeronlarla yürütüyor. Hedefteki politikacılar, işadamları ve bürokratların ailelerine metres bulmak gibi işlerle de uğraşıyorlar. Onların video arşivlerini tutuyorlar. Mesela FETÖ’yü de kullanıyorlardı bu maksatla..
Greenspan’e 2002’de Kraliçe tarafından şövalye unvanı verilmesi bir tesadüf mü? Greenspan 2004 yılında şöyle demişti: “Biz yaptığımız her şeyi anlatır, halkı bu işe dahil edersek sadece bizim anladığımız bir sürecin kontrolünü kaybederiz.” Yâni diyor ki, “bu işi bir tek biz biliriz, siz şurayı imzalayın ve işimize karışmayın”. işi ne? Kapılar ardında, halka ve kongreye sorumlu olmadan bankacılık hanedanlarının gayesine hizmet etmek. Bunlar sadece FED’i kontrol etmiyor. Derecelendirme örgütleri kimin?. S&P’nin sahibi McGraw Hill’in, Fitch Sigorta’nın sahibi Fransız Fimalac’ın ve Moody’s’in de Rothschild hanedanının ingiliz Holding şirketinin egemenliğinde olduğu söyleniyor. Her yıl Clinton, Kissinger, Buffett, Gates, Soros, Albright ve diğer kritik isimler her vesile ile bu hanedana sadakatlerini teyit etmiyorlar mı? Ve bu derin “aile”nin son zaferi Macron olmadı mı?
FED 97 yıllık ömründe hiç denetlenmemiş! Amerikan senatosunda bazı senatörler FED’in denetime tabi tutulması için bir yasa çıkartmaya çalışıyorlardı.. Bu işin başına kimi seçtiler biliyor musunuz? Dünyanın en saygın şirketi ENRON’un Washington lobicisi Linda Robertson’u. FED bir yanı ile örtlü, bir yanı ile legal, görünen bir kurum. Kimine göre “FED aslında birkaç bankacı büyük ailenin bir araya gelip dolar basma yetkisini kendilerine siyasilere rüşvet vererek elde ettikleri bir kurum.” Dünyadaki bütün merkez bankaları bastıkları para karşılığında kasalarında altın rezervi bulundurmak zorunda. Ama ne hikmet ise FED para basma yetkisini alıyor ama altın rezervi tutmuyor. FED’i ortadan kaldırmak isteyenlerin de başına bir işler geliyor.
Mesela, Joseph Trento’ya göre, «Safari Klübünün istihbarat operasyonlarını finanse etmek için bir banka ağına ihtiyacı vardı. CIA ABD başkanı George Bush’u ikna etti ve birtakım operasyonlar için “Uluslararası Kredi ve Ticaret Bankası”nı (BCCI) bir Dünya çapında kara para aklama makinesine dönüştürdüler ve dünyadaki birçok örgüt üzerinden birçok kanlı ve kirli işleri örgütlediler. Bu dünyada hiçbir şey göründüğü gibi değildir. “Safari kulübü” aslında DERiN OPERASYONLARIN TRUVA ATI OLABiLiR. Marksist bir örgüt, ABD’nin, daha doğrusu derin devletin, kapitalistlerin menfaatlerinin koruyucusu, tetikçisi olabilir.. Safari Klub 1976 sonrası Watergate’e karşı kurulmuştu. Görünür amaç “Komünizme karşı savaş”tı ama “Safari Kulübü’nün Fransa, Mısır, Suudi Arabistan, Fas ve iran’da farklı görevleri vardı. Birçok kulübü vardı bu çetenin kumarhaneler, tatil köyleri, manken ajansları(!) Spor dünyası da bunların yakın ilgi alanında.. Tabii ki, bilim ve sanat da bunların vazgeçilmezi.. (!) Bu kirli işlerini örtmek için uluslararası örgütlerin himayesinde, çevre ve insani yardım faaliyetlerinde de bulunurlar. Mesela lösemili çocuklar için kürk defilesi düzenlemek gibi. Herhalde, metreslerine lüks tüketim vergisi ödemeden kürk aldıklarını söyleyecek halleri yok.. Yeni geliştirdikleri ilaçları ücretsiz tedavi vaadi ile gönüllü hasta denekler üzerinde kullanırken, aslında hem denek olarak kullanıp hem de organ nakli için bunlardan yararlandıklarını söylemeyeceklerdir..
Derin devlet, istihbarat işlerini de artık memurlar değil, örgütler üzerinden, elektronik yöntemlerle ve taşeronlarla yürütüyor. Hedefteki politikacılar, işadamları ve bürokratların ailelerine metres bulmak gibi işlerle de uğraşıyorlar. Onların video arşivlerini tutuyorlar. Mesela FETÖ’yü de kullanıyorlardı bu maksatla..
Greenspan’e 2002’de Kraliçe tarafından şövalye unvanı verilmesi bir tesadüf mü? Greenspan 2004 yılında şöyle demişti: “Biz yaptığımız her şeyi anlatır, halkı bu işe dahil edersek sadece bizim anladığımız bir sürecin kontrolünü kaybederiz.” Yâni diyor ki, “bu işi bir tek biz biliriz, siz şurayı imzalayın ve işimize karışmayın”. işi ne? Kapılar ardında, halka ve kongreye sorumlu olmadan bankacılık hanedanlarının gayesine hizmet etmek. Bunlar sadece FED’i kontrol etmiyor. Derecelendirme örgütleri kimin?. S&P’nin sahibi McGraw Hill’in, Fitch Sigorta’nın sahibi Fransız Fimalac’ın ve Moody’s’in de Rothschild hanedanının ingiliz Holding şirketinin egemenliğinde olduğu söyleniyor. Her yıl Clinton, Kissinger, Buffett, Gates, Soros, Albright ve diğer kritik isimler her vesile ile bu hanedana sadakatlerini teyit etmiyorlar mı? Ve bu derin “aile”nin son zaferi Macron olmadı mı?
FED 97 yıllık ömründe hiç denetlenmemiş! Amerikan senatosunda bazı senatörler FED’in denetime tabi tutulması için bir yasa çıkartmaya çalışıyorlardı.. Bu işin başına kimi seçtiler biliyor musunuz? Dünyanın en saygın şirketi ENRON’un Washington lobicisi Linda Robertson’u. FED bir yanı ile örtlü, bir yanı ile legal, görünen bir kurum. Kimine göre “FED aslında birkaç bankacı büyük ailenin bir araya gelip dolar basma yetkisini kendilerine siyasilere rüşvet vererek elde ettikleri bir kurum.” Dünyadaki bütün merkez bankaları bastıkları para karşılığında kasalarında altın rezervi bulundurmak zorunda. Ama ne hikmet ise FED para basma yetkisini alıyor ama altın rezervi tutmuyor. FED’i ortadan kaldırmak isteyenlerin de başına bir işler geliyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar