bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- true'nun çaylak olması17
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir8
- kıvırcık saç2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- arapça okuyabilen yazarlar3
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
Ben bu embesillerden tiksindiğim kadar hiçbir topluluktan tiksinmiyorum. Ne sağcı ne solcu, ne şeriatçı ne komünist. Bunlar kadar tehlikeli bir topluluk yok.
Güzel olan her şeyde mutlaka rahatsız olacak bir şey bulup kafa sikmekten başka hiçbir şey yapmazlar.
En büyük silahları sosyal medyada linç etmektir. Çoğu insan bu sözde insancıl özde faşist prokaryotlar yüzünden fikirlerini açıkça söyleyemez oldu. Kadınlar yerine kadınlarımız dediği için Zülfü Livaneli'yi bile linç ettiler lan...
Binlerce yıldır oynanan oyun, satranç. Bunların seslerinin çıktığı dönemde tartışılmaya başlandı. Neymiş neden beyaz önce başlıyormuş ırkçıymış.
Belirli bir kitlesi olan, yılların oyunlarının, dizilerinin, serilerinin amına koydular. Oyunu oyun, diziyi dizi yapan tüm unsurları sikip attılar. Death Note'un L'ini bile siyahi yaptılar. Ciri'yi siyahi yaptılar. Walking dead oyununa öpüşen genç kızlar koydular. Battlefield'a kadın askerler getirdiler. Call of duty'yi abuk subuk bir hale soktular.
Eğer ses getirmiş bir oyunda, dizide, filmde bir siyahi, lezbiyen, gay vs karakter yoksa kuru gürültü yapmadan duramazlar. Niye yok diye. Niye yok, ebenin amı olduğu için yok amk geri zekalısı. Faşist dümbükler.
Bakın yukarda yazdıklarımdan sonra "ya ben kadın askerler olmamalı demiyorum ki, neden seriyi bozuyorsunuz :(" gibi bir açıklama yapmak zorunda hissedebilirdim. işte bu, bu sevimsizlerin faşizminin bir sonucudur. Neyse ki bu embesillerden korkmuyorum. Sikkim'e kadar yolunuz var.
Bu moronların egemen olduğu bir dünya düşünmek istemiyorum. Dünya tarihi bu kadar sevimsiz, bu kadar faşist ve gıcık bir topluluk görmedi.
Edit: bak alta biri damlamış hemen. Efe aydal izleyip de bunu yazdığımı sanmış. Neden? Süper zeka çünkü kendisi. insanlar bir şeyde hemfikir olamazlar. Çünkü bu sığırlar ne derse o olmak zorundadır. Yapıştırmışlar ağızlarına bir Ortadoğulu lafını bedri'nin siki gibi bellemişler. Zaten kapasiteleri bu. Aynı şeyleri söyleyip söyleyip kafa sikiyorlar. Alın size canlı kanıtı işte.
Edit 2: Sjw'miz kaçmış
Güzel olan her şeyde mutlaka rahatsız olacak bir şey bulup kafa sikmekten başka hiçbir şey yapmazlar.
En büyük silahları sosyal medyada linç etmektir. Çoğu insan bu sözde insancıl özde faşist prokaryotlar yüzünden fikirlerini açıkça söyleyemez oldu. Kadınlar yerine kadınlarımız dediği için Zülfü Livaneli'yi bile linç ettiler lan...
Binlerce yıldır oynanan oyun, satranç. Bunların seslerinin çıktığı dönemde tartışılmaya başlandı. Neymiş neden beyaz önce başlıyormuş ırkçıymış.
Belirli bir kitlesi olan, yılların oyunlarının, dizilerinin, serilerinin amına koydular. Oyunu oyun, diziyi dizi yapan tüm unsurları sikip attılar. Death Note'un L'ini bile siyahi yaptılar. Ciri'yi siyahi yaptılar. Walking dead oyununa öpüşen genç kızlar koydular. Battlefield'a kadın askerler getirdiler. Call of duty'yi abuk subuk bir hale soktular.
Eğer ses getirmiş bir oyunda, dizide, filmde bir siyahi, lezbiyen, gay vs karakter yoksa kuru gürültü yapmadan duramazlar. Niye yok diye. Niye yok, ebenin amı olduğu için yok amk geri zekalısı. Faşist dümbükler.
Bakın yukarda yazdıklarımdan sonra "ya ben kadın askerler olmamalı demiyorum ki, neden seriyi bozuyorsunuz :(" gibi bir açıklama yapmak zorunda hissedebilirdim. işte bu, bu sevimsizlerin faşizminin bir sonucudur. Neyse ki bu embesillerden korkmuyorum. Sikkim'e kadar yolunuz var.
Bu moronların egemen olduğu bir dünya düşünmek istemiyorum. Dünya tarihi bu kadar sevimsiz, bu kadar faşist ve gıcık bir topluluk görmedi.
Edit: bak alta biri damlamış hemen. Efe aydal izleyip de bunu yazdığımı sanmış. Neden? Süper zeka çünkü kendisi. insanlar bir şeyde hemfikir olamazlar. Çünkü bu sığırlar ne derse o olmak zorundadır. Yapıştırmışlar ağızlarına bir Ortadoğulu lafını bedri'nin siki gibi bellemişler. Zaten kapasiteleri bu. Aynı şeyleri söyleyip söyleyip kafa sikiyorlar. Alın size canlı kanıtı işte.
Edit 2: Sjw'miz kaçmış
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar