bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- 65 şut çekip gol atamamak4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- 48 takım içinde 47 nci olmak4
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- beyaz otomobil satın almak10
- yazma diyince yazmayan erkek4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- misafir ağırlamak2
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ege waw3
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
dünyanın en yavşak ülkesi...
bunlardan daha yavşak bir ülke, daha yavşak bir devlet yoktur bu dünyada.
(bkz: fransa nın nankör ve yavşak bir ülke olması/#42506635)
şunun şurasında daha birkaç ay önce fransa çıktı ve dedi ki;
"nato'nun beyin ölümü gerçekleşmiştir..."
ama dün de çıkmış türkiye'yi nato'ya şikayet ediyor. "bizi vuracaklardı, tehdit ettiler" vb vb...
peki madem nato'nun beyin ölümü gerçekleşti, sen neden kalkıp hala nato'dan medet umuyor, türkiye'yi nato'ya şikayet ediyorsun???
madem türk gemisi seni tehdit etti, gerekeni yapsana götün yiyorsa?
ulan siz başkentinizi savunamamış adamlarsınız.
almanlar elini kolunu sallaya sallaya 48 saatte başkentinize girdi.
tasınızı tarağınızı toplayıp fransa toprakları dışında hükümet kurmak zorunda kaldınız. bu konuda dünyadaki tek örneksiniz.
başka ülkelerin yardımıyla kazandınız ülkenizi.
bu yavşak fransızlar için en güzel tespitlerden birini abd'li ünlü general patton yapmış;
"arkamda dost bir fransız tümeni olacağına önümde bir alman ordusu olmasını tercih ederim..."
adam ne kadar da haklı.
aradan 75 sene geçse de hala geçerliliğini koruyan bir söz...
neyse.
libya'da olmamıza karşı çıkan ılık götlü tayfa bu aralar fransa'nın açıklamalarını ilgiyle takip ediyorlar.
onlara şunu hatırlatmak isterim.
türkiye cumhuriyeti oraya libya'nın meşru hükümetinin davetiyle gitmiştir.
yani türkiye kafasına göre "dur lan ben libya'ya gemilerimi göndereyim" dememiştir.
türkiye cumhuriyeti zorda olan, haksızlığa, zulme uğrayan her yere davet edildiği sürece gider.
dün kore'ye, somali'ye, bosna'ya, afganistan'a, bugün libya'ya giden türkiye, yarın venezuela'ya, oradan kamboçya'ya gider. buna da ne fransa, ne de başka bir ülke karışamaz.
bonus;
(bkz: atatürk ün fransızlarla dalga geçmesi/#41287500)
bunlardan daha yavşak bir ülke, daha yavşak bir devlet yoktur bu dünyada.
(bkz: fransa nın nankör ve yavşak bir ülke olması/#42506635)
şunun şurasında daha birkaç ay önce fransa çıktı ve dedi ki;
"nato'nun beyin ölümü gerçekleşmiştir..."
ama dün de çıkmış türkiye'yi nato'ya şikayet ediyor. "bizi vuracaklardı, tehdit ettiler" vb vb...
peki madem nato'nun beyin ölümü gerçekleşti, sen neden kalkıp hala nato'dan medet umuyor, türkiye'yi nato'ya şikayet ediyorsun???
madem türk gemisi seni tehdit etti, gerekeni yapsana götün yiyorsa?
ulan siz başkentinizi savunamamış adamlarsınız.
almanlar elini kolunu sallaya sallaya 48 saatte başkentinize girdi.
tasınızı tarağınızı toplayıp fransa toprakları dışında hükümet kurmak zorunda kaldınız. bu konuda dünyadaki tek örneksiniz.
başka ülkelerin yardımıyla kazandınız ülkenizi.
bu yavşak fransızlar için en güzel tespitlerden birini abd'li ünlü general patton yapmış;
"arkamda dost bir fransız tümeni olacağına önümde bir alman ordusu olmasını tercih ederim..."
adam ne kadar da haklı.
aradan 75 sene geçse de hala geçerliliğini koruyan bir söz...
neyse.
libya'da olmamıza karşı çıkan ılık götlü tayfa bu aralar fransa'nın açıklamalarını ilgiyle takip ediyorlar.
onlara şunu hatırlatmak isterim.
türkiye cumhuriyeti oraya libya'nın meşru hükümetinin davetiyle gitmiştir.
yani türkiye kafasına göre "dur lan ben libya'ya gemilerimi göndereyim" dememiştir.
türkiye cumhuriyeti zorda olan, haksızlığa, zulme uğrayan her yere davet edildiği sürece gider.
dün kore'ye, somali'ye, bosna'ya, afganistan'a, bugün libya'ya giden türkiye, yarın venezuela'ya, oradan kamboçya'ya gider. buna da ne fransa, ne de başka bir ülke karışamaz.
bonus;
(bkz: atatürk ün fransızlarla dalga geçmesi/#41287500)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar