bugün

marcus tullius

benden bu kadar, kal sağlıcakla' diye mesaj atıp aniden gitmiş yazar. ne oldu da gittin, az bekleseydin de anlatsaydın bana. olmaz mıydı?

iyi çocuktu. umarım bu çöplüğe geri dönmez. vakit kaybı çünkü.
© copyright 2005 - 2026