bugün

20 yaş

bi hayrını göremedik.
ne bok varsa gelmişti başıma o sene. 20 yaş berbattır. ondan sonraki yaşların da ondan pek bi farkı yoktur. sadece alışırsınız.
© copyright 2005 - 2026