bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- kadınlar neden aldatır16
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı7
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- türk telekom port zammı4
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- helal olsun be2
- alan greenspan2
- cayenne4
- ithal et2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- 0 0 73
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- sürekli esnemek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- kıskançlık5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- kimyon4
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- iremga2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- gammaz çetesi çökertildi2
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
Şöyle bir müşteri hizmetleri var. Arıyorsun ve en sevmediğim şey oluyor, gerçek bir insana ulaşamıyorsun.
- iyi günler kezban su. Sizseniz evet değilseniz hayır diyin.
- evet.
- 2 soruluk anketimize katılmak ister misiniz?
- evet.
- size nasıl yardımcı olabilirim?
- çağrı merkezi ile görüşmek istiyorum.
- size nasıl yardımcı olabilirim. Örneğin sipariş bilgisi almak istiyorum diyebilirsiniz.
- çağrı merkezi ile görüşmek istiyorum!
- size nasıl yardımcı olabilirim. Örneğin sipariş bilgisi almak istiyorum.
- siparişimi iptal etmek istiyorum.
- siparişiniz numaranızı yazar mısınız?
- hay anneni ya. Nereden bilebilirim acaba şu an sipariş numaramı?
- sizi anlayamadım evet ya da hayır derseniz yardımcı olacağım.
Yılmadım. Sipariş numaramı ezberleyip ikinci kez aradım.
- iyi günler kezban su. Sizseniz..
- evet benim! Benim. Beeniiiim.
- evet, değilseniz hayır diyin.
- evet.
- 2 soruluk anketimize katılmak ister misiniz?
- hayır.
Dakikalar sonra
- siparişinizi teslim aldıktan 14 gün sonra iptal edebilirsiniz dedi ve telefonu kapattım.
Öncesinde sayfası üzerinden iptal işlemi yapmak istedim ama orada yine sistem şöyle işliyor.
Bize sorun
Sorununuz siparişiniz ile mi ilgili?
Sipariş numarası
Böyle 4 saat uğraşıyorsun, neden tek tek bunları seçiyorum belli değil. 3 kilo kedi maması siparişi verdim, 9 nisan sipariş verdiğim tarih, 14 nisan kargoya verilecek tarihti. Hâlâ kargoya verilmedi. Hiç sevmem böyle gecikmeleri. Oraya küçücük bir uyarı yazıp tahmini süre demeleri bir şey değiştirmiyor.
Daha fazla sevmediğim şey satan ve satın alan arasında köprü görevi gören çağrı merkezine ulaşamamak. Nasıl bir saçmalık bu, belli değil. Çoğu kurum canlı destek sağlarken ve insanlar sayfa üzerinde kısa konuşmalar ile sorunu çözerken hepsiburada resmen onlara ulaşamayalım diye ellerinden geleni yapmış.
Kendilerine şu önerileri yapmak için normalde saatlik ücret alırım ama acıdım. Çünkü acınası.
1. karantina süreci uzun zaman öncesinden belliydi. Bu süreç boyunca sanal marketlere yığılmalar yaşanacaktı ve daha kötüsü alıcılar yaşanan süreç nedenli oldukça stresli olacaktı. Bu da şu demekti. Personel sayısında artış yapılması gerekiyordu. Ne yapılacaktı? Farklı çağrı merkezleri ile anlaşıp süreç öncesinde kısa bir eğitim ile musteri temsilcilerinden yardım almak gerekliydi. Çoğu çağrı merkezinin kapanacağını önceden hesap edip o temsilcileri önceden ayarlamaları mümkündü. Yine korkup işi bırakacak temsilci sayısını hesaplamaları önceden mümkündü.
2. Yeni temsilcilerin çoğunu canlı destek olarak 1 haftalık süreç sonrası hazırlayabilirlerdi. Hazır program satın almak onlara pahalıya patlamayacaktı.
3. insanların gazını alabilmek için kolay şekilde mesaj gönderebilecekleri bir bölümü ana sayfaya sabitlemelilerdi.
4. Şikayet formu doldurmak istediğimi söylediğim zaman aktarıldığım çağrı merkezinde bekleyen 15. Kişi olmamın onlara müşteri kaybettireceğini biliyor olmaları gerekiyordu.
Bir kez daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Resmen onlara ulaşıp hakkımızı aramayalım diye ellerinden geleni yapmışlar. Bir şekilde aklımda şu soru hep olacak.
Önceden ödemesini yaptığım ürünü göndermeyi başaramayan birinin göndermediği ürünü iptal edebilmek için ürünü bana göndermesini beklememin mantığı nedir?
Beni delirttiniz. Ciddiyim.
- iyi günler kezban su. Sizseniz evet değilseniz hayır diyin.
- evet.
- 2 soruluk anketimize katılmak ister misiniz?
- evet.
- size nasıl yardımcı olabilirim?
- çağrı merkezi ile görüşmek istiyorum.
- size nasıl yardımcı olabilirim. Örneğin sipariş bilgisi almak istiyorum diyebilirsiniz.
- çağrı merkezi ile görüşmek istiyorum!
- size nasıl yardımcı olabilirim. Örneğin sipariş bilgisi almak istiyorum.
- siparişimi iptal etmek istiyorum.
- siparişiniz numaranızı yazar mısınız?
- hay anneni ya. Nereden bilebilirim acaba şu an sipariş numaramı?
- sizi anlayamadım evet ya da hayır derseniz yardımcı olacağım.
Yılmadım. Sipariş numaramı ezberleyip ikinci kez aradım.
- iyi günler kezban su. Sizseniz..
- evet benim! Benim. Beeniiiim.
- evet, değilseniz hayır diyin.
- evet.
- 2 soruluk anketimize katılmak ister misiniz?
- hayır.
Dakikalar sonra
- siparişinizi teslim aldıktan 14 gün sonra iptal edebilirsiniz dedi ve telefonu kapattım.
Öncesinde sayfası üzerinden iptal işlemi yapmak istedim ama orada yine sistem şöyle işliyor.
Bize sorun
Sorununuz siparişiniz ile mi ilgili?
Sipariş numarası
Böyle 4 saat uğraşıyorsun, neden tek tek bunları seçiyorum belli değil. 3 kilo kedi maması siparişi verdim, 9 nisan sipariş verdiğim tarih, 14 nisan kargoya verilecek tarihti. Hâlâ kargoya verilmedi. Hiç sevmem böyle gecikmeleri. Oraya küçücük bir uyarı yazıp tahmini süre demeleri bir şey değiştirmiyor.
Daha fazla sevmediğim şey satan ve satın alan arasında köprü görevi gören çağrı merkezine ulaşamamak. Nasıl bir saçmalık bu, belli değil. Çoğu kurum canlı destek sağlarken ve insanlar sayfa üzerinde kısa konuşmalar ile sorunu çözerken hepsiburada resmen onlara ulaşamayalım diye ellerinden geleni yapmış.
Kendilerine şu önerileri yapmak için normalde saatlik ücret alırım ama acıdım. Çünkü acınası.
1. karantina süreci uzun zaman öncesinden belliydi. Bu süreç boyunca sanal marketlere yığılmalar yaşanacaktı ve daha kötüsü alıcılar yaşanan süreç nedenli oldukça stresli olacaktı. Bu da şu demekti. Personel sayısında artış yapılması gerekiyordu. Ne yapılacaktı? Farklı çağrı merkezleri ile anlaşıp süreç öncesinde kısa bir eğitim ile musteri temsilcilerinden yardım almak gerekliydi. Çoğu çağrı merkezinin kapanacağını önceden hesap edip o temsilcileri önceden ayarlamaları mümkündü. Yine korkup işi bırakacak temsilci sayısını hesaplamaları önceden mümkündü.
2. Yeni temsilcilerin çoğunu canlı destek olarak 1 haftalık süreç sonrası hazırlayabilirlerdi. Hazır program satın almak onlara pahalıya patlamayacaktı.
3. insanların gazını alabilmek için kolay şekilde mesaj gönderebilecekleri bir bölümü ana sayfaya sabitlemelilerdi.
4. Şikayet formu doldurmak istediğimi söylediğim zaman aktarıldığım çağrı merkezinde bekleyen 15. Kişi olmamın onlara müşteri kaybettireceğini biliyor olmaları gerekiyordu.
Bir kez daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Resmen onlara ulaşıp hakkımızı aramayalım diye ellerinden geleni yapmışlar. Bir şekilde aklımda şu soru hep olacak.
Önceden ödemesini yaptığım ürünü göndermeyi başaramayan birinin göndermediği ürünü iptal edebilmek için ürünü bana göndermesini beklememin mantığı nedir?
Beni delirttiniz. Ciddiyim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar