bugün

omayra

msn'de bir konu tartışırken "ya red ama şöyle bi'şey var" diye lafımı bölüyodur sürekli, aman diyim.

tanım: an itibariyle hiç çaylaklığa düşmemiş yazardır.
© copyright 2005 - 2026