bugün
- japonya4
- dünya6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- 2026 dünya kupası21
- futbol14
- guyana4
- moğolistan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- bosna hersek3
- cezayir2
- ona bir şey söyle10
- velvet13
- bir insana inanmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı6
- arnavutluk2
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- hızlı para kazanmanın yolları4
- gülüm diyen kız10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- türk moğol kardeştir3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- belçika2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- özbekistan3
- aşk her şeyi affeder mi4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- gün gelecek dün olacak5
- nato zirvesi3
- fransa2
- ahududu2
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- portekiz3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- iveco daily3
- coğrafya2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- kemal kılıçdaroğlu18
- haram ile cömertlik yapmak3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
iyi partiden istifa etmesiyle birlikte balıkesir ilinde iyi parti temsilcisi kalmamıştır. yazısında özellikle chp'yi ve iyip'i eleştirmesi ve davutoğlu-babacan partilerinde yer almayacağını belirtmiştir. ayrıca ülkemizin başına gelen bütün musibetlerin en büyük sorumlusu olarak davutoğlu'nu -daha büyük sorumluları atlayarak- göstermiştir. buradan da anlıyoruz ki yakın zamanda malum oluşum veya stepnesine gidecektir, geri sayım başlamıştır.
istifa yazısında bir diğer dikkat çeken husus ise sorosçu suçlaması yapmıştır. bu adam yıllarca öğretmenlik yaptı balıkesir'in en iyi anadolu lisesinde nasıl bu derece anlamsız komplo teorileri kurabiliyor anlaması gerçekten çok güç. yakın zamanda sağda solda üçgen içinde göz falanda görmeye başlar, madonna'nın klibindeki kıyamet alametlerini toplar. gerçekten bu insanlar mı bize yıllarca öğretmenlik yaptı ? milletvekilleri için diploma gerekmiyor ama öğretmenlik saygı değer bir meslekti bu topraklarda daha önceden.
birazda mensup olduğu ideolojiyi suçlayalım. eskiden gurur duyardım Türk milliyetçisi olmaktan. hatta o dönemden kalma nickim ve yazdıklarım halen duruyor. ülkemizin demografik yapısı değişmiş, eğitim çökmüş, iktisadi olarak mahvolmuş, dünyada terörist-katliamcı olarak anılmaya başlamışız, sporda çökmüşüz, tarımda bitmişiz, ülkemizin değerli gençlerini ülkeden kaçırıyoruz, gün-gün araplaşıyor ve türklüğümüzü kaybediyoruz, tamamen dışa bağımlı ülkeyiz, her gün ülkemizde daha utanç verici olaylar yaşanıyor ve burada kendisine milliyetçi diyen ve bu olaylara güncel olarak tepki gösteren partiden istifa ediyor. tek sebebi ise sorosçular ele geçirmiş partinizi.
zor yolla öğrenmiş olduk, milliyetçiliğin bu yüz yılda yeri olmadığını ve böyle zeka geriliğine sebep olduğunu. ne bekliyordunuz acaba iyi partili gençler soros posteri yırtsın sonra amerikan bayrağını yaksın, akşamında ise iyipli delikanlılar hdp bürolarını basıp adam mı dövsün. böyle olunca mı çok milliyetçi olacaktınız. kalsın ben almayayım gençliğim çürüdü yanınızda ama ileride çocuklarıma sevgili, saygılı, bilimi seven insan olmayı öğretmenin daha büyük erdem olduğunu görmüş oldum.
şimdiye kadar dememiştim ama artık diyorum ki, ben bir Türk milliyetçisi değilim. Seküler-liberal dünya vatandaşıyım.
istifa yazısında bir diğer dikkat çeken husus ise sorosçu suçlaması yapmıştır. bu adam yıllarca öğretmenlik yaptı balıkesir'in en iyi anadolu lisesinde nasıl bu derece anlamsız komplo teorileri kurabiliyor anlaması gerçekten çok güç. yakın zamanda sağda solda üçgen içinde göz falanda görmeye başlar, madonna'nın klibindeki kıyamet alametlerini toplar. gerçekten bu insanlar mı bize yıllarca öğretmenlik yaptı ? milletvekilleri için diploma gerekmiyor ama öğretmenlik saygı değer bir meslekti bu topraklarda daha önceden.
birazda mensup olduğu ideolojiyi suçlayalım. eskiden gurur duyardım Türk milliyetçisi olmaktan. hatta o dönemden kalma nickim ve yazdıklarım halen duruyor. ülkemizin demografik yapısı değişmiş, eğitim çökmüş, iktisadi olarak mahvolmuş, dünyada terörist-katliamcı olarak anılmaya başlamışız, sporda çökmüşüz, tarımda bitmişiz, ülkemizin değerli gençlerini ülkeden kaçırıyoruz, gün-gün araplaşıyor ve türklüğümüzü kaybediyoruz, tamamen dışa bağımlı ülkeyiz, her gün ülkemizde daha utanç verici olaylar yaşanıyor ve burada kendisine milliyetçi diyen ve bu olaylara güncel olarak tepki gösteren partiden istifa ediyor. tek sebebi ise sorosçular ele geçirmiş partinizi.
zor yolla öğrenmiş olduk, milliyetçiliğin bu yüz yılda yeri olmadığını ve böyle zeka geriliğine sebep olduğunu. ne bekliyordunuz acaba iyi partili gençler soros posteri yırtsın sonra amerikan bayrağını yaksın, akşamında ise iyipli delikanlılar hdp bürolarını basıp adam mı dövsün. böyle olunca mı çok milliyetçi olacaktınız. kalsın ben almayayım gençliğim çürüdü yanınızda ama ileride çocuklarıma sevgili, saygılı, bilimi seven insan olmayı öğretmenin daha büyük erdem olduğunu görmüş oldum.
şimdiye kadar dememiştim ama artık diyorum ki, ben bir Türk milliyetçisi değilim. Seküler-liberal dünya vatandaşıyım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar