psikoloğa gitme eşiği

zor bir durum.
Sizi en fazla dinleyecek
siz de , sizi dinleyen birisini buldugunuz icin para dokeceksiniz
En kötü ihtimalle de "takma kafaya, hayat çok kısa" gibi cumleler duyacaksiniz. gitmeyin efendim. Bir öneri. ewed.
© copyright 2005 - 2026