bruce lee

Döğüş siboru cahiliyim eved.

Mal amk. Bana göre Döğüş diye spor olmaz. Bu adam dövüşçü değil. Bu adamın bir hayat felsefesi var. Siz mal olduğunuz için "Van banç gösteri amüyüm" diyorsunuz. Bruce Lee çalışmanın, azmin, sabrın sembolüdür. Size göre ise oğvırreydıd.

Neyse yakşamlar.
© copyright 2005 - 2026