bugün

kpss

2006 yılında önlisans düzeyinden girerek 90 puan aldığım sınavdır.

ilk 1000 içerisindeydim. ilk atamada gittim.

Edit: öyle de delikanlıyım yani.
© copyright 2005 - 2026