bugün

koton

kız arkadaşımın favori firması. son olayları sordum, firmanın haklı olduğunu söylüyor. epey alışveriş yaptığı için çalışanlarla arası iyi. herkes şartların iyileştirildiğini, taleplerin gerçekleştiğini söylüyor. işçiler memnunmuş yani gayet.
© copyright 2005 - 2026