bugün

edirne

müthiş birşeyyy var bu şehirde.müthişş.o kadar ki toplamda 400km yapıp sırf o güzelliği yemek için.edirne tava ciğerrrrr.ffffffff kokusu gelir gibi oldu burnuma.yenmeden gelinmemeli.o kadar yani.
© copyright 2005 - 2026