bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- my number one2
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- velvet13
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- pakistan3
- günaydın2
- egay sucukcu8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- hindistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- oyuncu2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- guyana4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gocu2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kemal kılıçdaroğlu18
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
gösterime girdiği ilk gün gittim ben bu filme ve henüz ortada bu kadar ön yargı, eleştiri vs yoktu. filmden etkilendim evet çünkü doğduğu şehre duyduğu özlem ile ölen bi ata'm vardı, kudretini gökten indiği sanılan kitaplardan değil, akıldan, bilimden aldığını söyleyen bi ata'm vardı, tıpkı benim gibi senin gibi bizim gibi karanlıkta uyumaktan korkan bi ata'm vardı, tıpkı herkes gibi sevişen, aşık olan, bi kadının kollarında geçirdiği gecenin etkisinde kalan bi ata'm vardı. her şey iyi güzel evet birden bi patlama, aman allahım can dündar linç edilecek, sokakta görseler suratına tükürmekle kalmayıp, kafasını ezecekler sanki. yok dedim bu işte bi gariplik var ben çok dogmatik mi baktım? tabusal mı yaklaştım? 2. kez gittim filme. gözlerimi dört açtım, bütün değer yargılarımı, tabularımı bi kenara koydum başladım izlemeye. izliyorum izliyorum bi bok yok. hani teknik açıdan falan yorum yapmıyorum çünkü zayıftı ama içerik olarak ben eleştirecek bir şey bulamıyorum.
böyle yapa yapa halktan uzaklaştırmadınız mı siz atatürk'ü? asıl mesele o'nu o olduğu için sevmek, her şeye rağmen sevmek değil miydi? yaptığı devrimi korumak için yalnız kalışı çok mu koydu size? eleştirenlere söylüyorum, hani en yakın arkadaşlarını idam sehpasına gönderdi diye eleştirenlere sözüm ; hangi arkadaşlık, hangi ikili ilişki bi ülkenin geleceğinden daha önemlidir, hangi can devrimden daha önceliklidir ya da bi ülkeye duyulan vefa duygusu ne zamandır arkadaşlığın altında eziliyor?
biz buraya devrim yapmaya geldik sinyorita mı? hadi canım sen de!.
böyle yapa yapa halktan uzaklaştırmadınız mı siz atatürk'ü? asıl mesele o'nu o olduğu için sevmek, her şeye rağmen sevmek değil miydi? yaptığı devrimi korumak için yalnız kalışı çok mu koydu size? eleştirenlere söylüyorum, hani en yakın arkadaşlarını idam sehpasına gönderdi diye eleştirenlere sözüm ; hangi arkadaşlık, hangi ikili ilişki bi ülkenin geleceğinden daha önemlidir, hangi can devrimden daha önceliklidir ya da bi ülkeye duyulan vefa duygusu ne zamandır arkadaşlığın altında eziliyor?
biz buraya devrim yapmaya geldik sinyorita mı? hadi canım sen de!.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar