mustafa

belgeselde her ne varsa bunlar zaten öncesinde kitap olarak yayınlanmış (çok nadir yeni resimler falan konu dışı, kastettiğim bilgiler, sözler vs). o yüzden belgesele çemkiren kemalistlerin aslında itirafları oluyor ki,

bu kitapların hiçbirini okumamışlar.

"kemalist kitap okumaz" diye bi kural var sanırım. helal olsun ne diyeyim.

not: okumuş olanlar çemkirmiyor zaten, hatta çoğu "e yeni bi şey yok ki belgeselde, bunları biliyorduk zaten" diye eleştiriyorlar. onlarla alakalı değil bu entry.
© copyright 2005 - 2026