bugün

gom player

diğer programların sürekli hata vermelerine, bazı dosyaları açamamasına o kadar alışmışımki , gom player a alışamadım bir türlü. ne bi hata ne de herhangibir dosyayı açmamazlık yapıyor. kullanamayacağım sanırım daha fazla. *
© copyright 2005 - 2026