bugün

fifa 2005

Bana zor gelirdi, rakipler çok baskılı oynarlardı, 2007 daha hoşuma gidiyo o yönden. Demo sürümünde sadece milan ve arsenal takımı vardı.
© copyright 2005 - 2026