bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- devlet gücü5
- yazarların imza parfümleri7
- bir insanı sevmek9
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı12
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- m r e r e c t o4
- ibadet3
- anlamak3
- 2026 dünya kupası22
- my number one3
- kıskanmak2
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- naruto dayi3
- oyuncu koltugu2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- ameliyat olmak8
- haitinin gol atmış olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- dil3
- futbol16
- dünya8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- berhan şimşek2
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- kolu kıllı kız4
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- fazla kilo2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- pakistan3
- hindistan3
- guyana4
- egay sucukcu8
- kemal kılıçdaroğlu18
- fas6
milli eğitim bakanlığı'nın "milli sosyoloji" gibi saçmalıklardan sonra "milli sanat"ın da taraftarları olduğunu öğrendiğimiz film.
atatürk'ü ne olduğundan yüce gösterebilecek, ne de alçaltabilecek bir film var önümüzde.
bir "film". tarzını, anlattıklarını beğenirsin ya da beğenmezsin, orası ayrı ama bir "sanat" eseri bu. bilmiyorum kimileri sanatı "yüceler yücesi kutsal devlet"in çıkarlarına hizmet eden bir araç olarak mı görüyor ama kim ne derse desin tarihin her döneminde ve her yerde kendini kanıtlayabilen her "gerçek sanat eseri", eser sahibinin özgür ve özgün yorumuyla ortaya çıkageldi.
ırkçı kurtçuklara göre, atatürk filminin müziklerini nasıl bir yabancı yaparmış, atatürk hep yabancıların karşısına dikilmişmiş falan filan. "milli sanat" eserimiz (!) kırpıla sansürlene kuşa çevrilmiş kurtuluş gibi belgesel desen belgesel değil, film desen film değil görüntü kayıtlarıdır bunların hakkı tabi.
"müziği beğenmedim, şahsi beğenime hitap etmiyor" desinler, teknik yönden eleştirsinler biz de "eyvallah, haklı olabilirsin" deyip geçelim. acı olan durum, yabancılarla askeri ve politik alanda mücadele etti diye atatürk'e de kendi ırkçı zihniyetlerini mal etmeleri. bu kurtçuklara göre "yüce türk kanı"na (!) sahip olmayan bir sanatçı atatürk gibi gökten inmiş bir ulu türk'ü anlamaya ya da sanatıyla yorumlamaya bile cüret edememeli. "goran bregoviç de kimmiş, o da sanatçı mı? dedesi dedeme köprüden geçerken küfretmiş bi kere" der atarlar dünyanın kabul ettiği bir müzisyeni bile. halbuki müzikleri şöyle ismail türüt ayarında süper türkler falan yapsaydı, senaryoyu da en etikten habersiz vakanüvislerimiz yazsaydı ne güzel güle oynaya, horon tepe tepe izlerdik, değil mi?
atatürk'ü ne olduğundan yüce gösterebilecek, ne de alçaltabilecek bir film var önümüzde.
bir "film". tarzını, anlattıklarını beğenirsin ya da beğenmezsin, orası ayrı ama bir "sanat" eseri bu. bilmiyorum kimileri sanatı "yüceler yücesi kutsal devlet"in çıkarlarına hizmet eden bir araç olarak mı görüyor ama kim ne derse desin tarihin her döneminde ve her yerde kendini kanıtlayabilen her "gerçek sanat eseri", eser sahibinin özgür ve özgün yorumuyla ortaya çıkageldi.
ırkçı kurtçuklara göre, atatürk filminin müziklerini nasıl bir yabancı yaparmış, atatürk hep yabancıların karşısına dikilmişmiş falan filan. "milli sanat" eserimiz (!) kırpıla sansürlene kuşa çevrilmiş kurtuluş gibi belgesel desen belgesel değil, film desen film değil görüntü kayıtlarıdır bunların hakkı tabi.
"müziği beğenmedim, şahsi beğenime hitap etmiyor" desinler, teknik yönden eleştirsinler biz de "eyvallah, haklı olabilirsin" deyip geçelim. acı olan durum, yabancılarla askeri ve politik alanda mücadele etti diye atatürk'e de kendi ırkçı zihniyetlerini mal etmeleri. bu kurtçuklara göre "yüce türk kanı"na (!) sahip olmayan bir sanatçı atatürk gibi gökten inmiş bir ulu türk'ü anlamaya ya da sanatıyla yorumlamaya bile cüret edememeli. "goran bregoviç de kimmiş, o da sanatçı mı? dedesi dedeme köprüden geçerken küfretmiş bi kere" der atarlar dünyanın kabul ettiği bir müzisyeni bile. halbuki müzikleri şöyle ismail türüt ayarında süper türkler falan yapsaydı, senaryoyu da en etikten habersiz vakanüvislerimiz yazsaydı ne güzel güle oynaya, horon tepe tepe izlerdik, değil mi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar