mustafa

akp'li bakanların "mutlaka görülmesi gereken bir film" demeleriyle kıl kapmıştım zaten. gittim. sonuç: "bu bir film değil, belgesel de değil, sadece bir powerpoint slaytı"

esas konuya gelirsem, turkcell'e bıdı bıdı yapmıştım neden sponsor olmadı diye. sanırsam kemalistleri kaybetmek istemedi.
diyoruz ve 10 üzerinden 2 veriyoruz...
© copyright 2005 - 2026