wrap

normal şartlarda her türk bunu "vırep" diye okuyordur ama geçenlerde baştaki w harfinin okunmaması gerektiğini öğrendim. "rep" diyecekmişiz...

ingilizcede wr sesleri yanyana geldiğinde w okunmazmış. * *
write--> rayt
wrong-->rong
wrist--> rist
© copyright 2005 - 2026