bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- öldükten sonra bana ne olacak4
- erkekler neden erken ölür4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- owner of a lonely heart2
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- içtim şarabı13
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kadir inanır22
- cilveli dişi yazar botu2
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ellerim bos gonlum hos2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- düşün ki o bunu okuyor16
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- venezuella depremi3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- büstiyer2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
son 20 senedir uludağ sözlük'ü dışarıdan okuyup (açıköyretim gibi düşünün), akabinde ise ışıklı sözlüyünüzde yazmaya karar veren on birinci nesil sıradan yazar, ama en arka sıradan.
selam nonoşlar. tanımdan da anlayacağınız üzere aranıza yeni katıldım.
dediyim gibi, ışıklı sözlüyünüzü son 23 senedir dışarıdan tatbik etmekte idim. en sonunda bütün cesaretimi toblayıp yeni üye kaydı yapmaya qarar verdim. bende sizler gibi ışıklı, çağdaş ve modern bir geyim.
izmir'de istikamet edip yerel bir şirkette özel qüvenlik qörevlisi olaraktan çalışıb ışıklı ayileme katkıda bulunmaq asıl maqsadım. çaycı kazım da maqsatlarım arasında, hoş bir erqeq yane. doğulu kendisi. sanırım aqepeli de.
ama olsun, qönüller bir olunca çay ocağı seyran olur demiş atalarımız. bunları boş verelim. dediyim qibi aranıza katılmaqtan onur, gurur, hüzün, acı, keder duymaqtayım şu an. kolay deyil, tam 25 sene dışarıdan okudum.
(18 yaşında olmama rağmen)
sizler beni tanımıyorsunuz ama, ben hepinizi tanıyor, seviyor ve biliyorum. mesela primci biri var, çoq manyaq yazıyor. bayılıyorum yazılarına, oradan buradan çalıyor ama olsun, en azından türkçe yazmasını biliyor ya yeter.
itici bir tip, onu sevmiyorum. filmde ucan biri de vardı, lakin sanırım uçurulmuş o, filmdeki gibi. iyi olmuş ama.
sonra birde arabasının resimdeqi foturaflarını paylaşan bir aqepeli vardı, o çoq iyiydi ayol. troll felan deyildi, bildiyin bilerzik gibi geçiriyordu. kodaman ibnetor. buradaysa eyer bana ulaşsın lütfen. memesini mıncırıcam zira.
neden, onun porsche'u var güzel mi güzel! öhöm.
birde ciyaner diye biri var. sanırım sözlüye yön verenlerden biri o. süper yazıyor şapşik. essy'i unutmaq ha mümkün, fenimist yazılarıylan adeta ruhumu oqşuyor. ben gibi, erqeqlerden nefret etmesi buna sebep tabiy ki.
bazı, isminiunuttuğum adam gibi adamlar da var yine. heyecandan olsa gerek. zira, şu an çok heyecanlıyım, hayatımda ilk defa bir sözlüye üye kaydı yaptırdım. sizi seviyorum, umarım sizde beni seversiniz.
lütfen sevin, zira obsesif kompurosör bozukluğu hastasıyım. sevilmeyince sinirleniyor, hayata küsüyor kendimi alkole veriyorum. sadece bu olsa neyse, pani katakta var, aroneskiya da yeni musallat oldu başıma.
hoofff!!! allam, neden ben, neden? sırf güzelim diye her şey üstüme üstüme geliyor ayol! yeter artıq yeter!!! git artık tayyib gitt, gittt, gitttt!!! duyuyor musun tayyib? is te mi yo ruz seni, imamoğlu muz gelebilir ama.
evet.
selam nonoşlar. tanımdan da anlayacağınız üzere aranıza yeni katıldım.
dediyim gibi, ışıklı sözlüyünüzü son 23 senedir dışarıdan tatbik etmekte idim. en sonunda bütün cesaretimi toblayıp yeni üye kaydı yapmaya qarar verdim. bende sizler gibi ışıklı, çağdaş ve modern bir geyim.
izmir'de istikamet edip yerel bir şirkette özel qüvenlik qörevlisi olaraktan çalışıb ışıklı ayileme katkıda bulunmaq asıl maqsadım. çaycı kazım da maqsatlarım arasında, hoş bir erqeq yane. doğulu kendisi. sanırım aqepeli de.
ama olsun, qönüller bir olunca çay ocağı seyran olur demiş atalarımız. bunları boş verelim. dediyim qibi aranıza katılmaqtan onur, gurur, hüzün, acı, keder duymaqtayım şu an. kolay deyil, tam 25 sene dışarıdan okudum.
(18 yaşında olmama rağmen)
sizler beni tanımıyorsunuz ama, ben hepinizi tanıyor, seviyor ve biliyorum. mesela primci biri var, çoq manyaq yazıyor. bayılıyorum yazılarına, oradan buradan çalıyor ama olsun, en azından türkçe yazmasını biliyor ya yeter.
itici bir tip, onu sevmiyorum. filmde ucan biri de vardı, lakin sanırım uçurulmuş o, filmdeki gibi. iyi olmuş ama.
sonra birde arabasının resimdeqi foturaflarını paylaşan bir aqepeli vardı, o çoq iyiydi ayol. troll felan deyildi, bildiyin bilerzik gibi geçiriyordu. kodaman ibnetor. buradaysa eyer bana ulaşsın lütfen. memesini mıncırıcam zira.
neden, onun porsche'u var güzel mi güzel! öhöm.
birde ciyaner diye biri var. sanırım sözlüye yön verenlerden biri o. süper yazıyor şapşik. essy'i unutmaq ha mümkün, fenimist yazılarıylan adeta ruhumu oqşuyor. ben gibi, erqeqlerden nefret etmesi buna sebep tabiy ki.
bazı, isminiunuttuğum adam gibi adamlar da var yine. heyecandan olsa gerek. zira, şu an çok heyecanlıyım, hayatımda ilk defa bir sözlüye üye kaydı yaptırdım. sizi seviyorum, umarım sizde beni seversiniz.
lütfen sevin, zira obsesif kompurosör bozukluğu hastasıyım. sevilmeyince sinirleniyor, hayata küsüyor kendimi alkole veriyorum. sadece bu olsa neyse, pani katakta var, aroneskiya da yeni musallat oldu başıma.
hoofff!!! allam, neden ben, neden? sırf güzelim diye her şey üstüme üstüme geliyor ayol! yeter artıq yeter!!! git artık tayyib gitt, gittt, gitttt!!! duyuyor musun tayyib? is te mi yo ruz seni, imamoğlu muz gelebilir ama.
evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar