bugün

the prodigy

1994 çıkışlı parçası No Good (Start The Dance) ile ilk olarak tanıdığım elektronik müzik grubu. bu parçanın doksanların tekno şarkılarının arasında iyi bir yeri vardır ki o dönem birçok avrupa ülkesinin müzik listesinde kendine üst sıralarda yer bulabilmişti:

https://www.youtube.com/watch?v=svJvT6ruolA
© copyright 2005 - 2026