bugün

hiç la casa de papel izlememiş insan

Diziyi izlemiş biri olarak söylüyorum bence overrated sebebine gelirsek saçma romantizm öğeleri ve mantıksız senaryo izlerken bazen insanı çileden çıkarıyor.izlememis olsam uzulmeyecegim bir dizi.
© copyright 2005 - 2026