bugün

doğum gününü yalnız geçirmek

Bu sefer 7 ekimi sevgilimle geçiricem ne kadar şuan onun uzağında olsam bile 45 gün beklemeye değer ya ama bugüne kadar neredeyse hep tek geçirdim en mutlu olduğum an olucak eğer bir şeyler ters gitmez de olursa.
© copyright 2005 - 2026