bugün

emre akbaba

Bedava alacakken 4 milyon Euro’ya kitlenen balon. Şampiyonlar liginden 30 milyon Euro mu? Yok ya direkt tapusunu üstüne yaptılar biz elenince. Ne paraymış her gün artıyor. Hahahasiktir evet.
© copyright 2005 - 2026