bugün

for the damaged

rick and morty sayesinde öğrendiğim "coda" versiyonu* aracılığıyla keşfettiğim blonde redhead şarkısı.

biraz dolaylı oldu ama kesinlikle değdi diyebilirim, for the damaged coda'dan bile daha derin yerlere dokunuyor bana göre insanın içinde. sözleri ayrı, melodisi ayrı, uyandırdığı o "ne yaparsak yapalım, her şey olacağına varacak" hissi ayrı güzeldir.

"link vermeyen hayvan" olmayalım : https://www.youtube.com/watch?v=QrISHlyqeaE
© copyright 2005 - 2026